Telia: De 10 mest populære mobiler i december + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple og Samsung dominerer fortsat decembers top 10 over de mest populære telefoner. Apples iPhone 13 var populær under julesalget stærkt efterfulgt af Samsungs Galaxy S21 på andenpladsen. I december var HTC Sensation XE den mest populære mobil at aflevere til genbrug hos Telia Recycle.

Apple overhaler Samsung på Telia liste over julesalgets mest populære mobiler. Førstepladsen går igen til iPhone 13 mens Samsung rykker op på listen med modellen Galaxy S21.

Apple iPhone 13 Pro og 13 Pro Max ligger på henholdsvis en tredje- og fjerdeplads efterfulgt af Samsungs Galaxy S20 FE.

Apples iPhone 11 er ny på listen og ligger som nummer seks. Apple og Samsung deler de næste fire pladser og Samsungs Galaxy A22 bliver tilføjet til listens tiendeplads.

I Telia Recycle regi har HTCs Sensation XE erstattet Apple førstepladsen og er således den mest populære mobil at aflevere til genbrug i december. Herefter kommer Apples iPhone 11 på en andenplads og Samsungs Galaxy A4, som nummer fire.

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside.