Telia: De 10 mest populære mobiler i august + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple er tilbage igen på sejrsskamlens øverste plads på den foregående måneds liste over de mest populære mobiler hos Telia. Samsung følger godt med på andenpladsen, og indtager i alt tre pladser. Hos Telia Recycle er Apple iPhone X og Apple iPhone XR de mest populære mobiler at aflevere til genbrug.

Apple ligger sig i spidsen med Apple iPhone 13, og indtager de fleste pladser i denne måneds oversigt over de mest populære mobiler hos Telia. Der er dog også plads til Samsung, der med modellerne S22, S22 Ultra og A53 samlet set tager tre af pladserne. Xiaomi Redmi Note 11 Pro får også sneget sig med på listen på en tiendeplads.

Den fulde liste ser således ud:

1. Apple iPhone 13
  2. Samsung Galaxy S22
  3. Apple iPhone 13 Pro
  4. Apple iPhone 13 Pro Max
  5. Samsung Galaxy S22 Ultra
  6. Apple iPhone 11
  7. Apple iPhone 13 mini
  8. Samsung Galaxy A53
  9. Apple iPhone SE
  10. Xiaomi Redmi Note 11 Pro

I Telia Recycle regi er Apple iPhone X den model, som flest har afleveret til genbrug. Den fulde top 5 ser således ud:

1. Apple iPhone X
  2. Apple iPhone XR
  3. Apple iPhone 8
  4. Apple iPhone 11 Pro
  5. Apple iPhone X (Silver)

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside