Telia: De 10 mest populære mobiler i august + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apples iPhone 12 dominerer i toppen, men Samsung Galaxy S21 holder fast i andenpladsen på listen over denne måneds mest populære mobiler. Hos Telia Recycle er Apple fortsat det foretrukne brand at genbruge.

Der står Apple iPhone 12 på de mest populære telefoner i denne måneds topliste fra Telia. I forskellige versioner indtager iPhone 12 både førstepladsen samt pladserne som nummer tre, fire og fem.

Samsung Galaxy S21 - der i sidste måned indtog førstepladsen - ligger i denne omgang på andenpladsen.

På plads nummer seks står der også Apple - denne gang iPhone 11, imens nummer syv, og otte på listen tilhører Samsung med to forskellige version af Galaxy S20.

Nummer ni er iPhone SE imens Ultra-versionen af Galaxy S21 runder listen af på plads nummer ti.

I Telia Recycle regi dominerer iPhone igen efter Samsung Galaxy S10 i sidste måned kort var med på listen. iPhone 8, X og XR er de tre mest populære telefoner at aflevere hos Telia.

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside