Telia: De 10 mest populære mobiler i april + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple ligger i toppen, men Samsung indtager tredjepladsen. Og fire modeller i top 10 er fra andre producenter end Apple på denne måneds liste over de mest populære mobiler hos Telia. Hos Telia Recycle er iPhone XR og XS de mest populære mobiler at aflevere til genbrug.

Samsung har fået plads i top 3 på denne måneds liste over de mest populære mobiler hos Telia. Modellen Galaxy S21 kommer ind på tredjepladsen efter Apples iPhone 13 og iPhone 13 Pro på første- og andenpladsen.

Faktisk er fire af pladserne på denne måneds top 10 telefoner, der ikke er fra Apple, og der er også blevet plads til OnePlus 10 Pro på niendepladsen.

Den fulde liste ser således ud:

1. Apple iPhone 13
  2. Apple iPhone 13 Pro
  3. Samsung Galaxy S21
  4. Apple iPhone 13 Pro Max
  5. Samsung Galaxy A52s
  6. Apple iPhone SE
  7. Apple iPhone 11
  8. Apple iPhone 13 mini
  9. OnePlus 10 Pro
  10. Samsung Galaxy S22 Ultra

I Telia Recycle regi er Apples iPhone XR og XS de modeller, som flest har afleveret til genbrug. Den fulde top 5 ser således ud:

1. Apple iPhone XR
  2. Apple iPhone XS
  3. Apple iPhone 8
  4. Apple iPhone 11
  5. Apple iPhone XS Max

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside

Nu kan du købe næsten nye mobiltelefoner hos Telia9.5.2022 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Telia lancerer nu ”Næsten Ny”, der giver kunderne mulighed for at købe en brugt mobiltelefon, der er serviceret, renset og klargjort, så den fremstår som næsten ny. Brugte mobiltelefoner er godt for både kundens pengepung og klodens ressourcer. Og Telia giver 12 måneders garanti og 24 måneders reklamationsret på de brugte telefoner, hvilket giver forbrugeren de samme vilkår som ved køb af en helt ny mobil.