Telia: De 10 mest populære mobiler i april + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Samsung sniger sig ind i top 3 med Galaxy S21, men Apples iPhone 12 sidder fortsat på de to øverste pladser. Hos Telia Recycle er iPhone X og iPhone 8 de mest populære brugte mobiler at indlevere.

Apple står fortsat øverst på skamlen i oversigten over denne måneds mest populære mobiler hos Telia. IPhone 12 indtager førstepladsen og iPhone 12 Pro ligger nummer to. Tredjepladsen står der Samsung på med Galaxy S21.

IPhone 11 og Pro Max versionen af iPhone 12 ligger nummer fire og fem, imens Samsungs Galaxy S21 Ultra sidder på pladsen som nummer seks. IPhone 12 mini er nummer syv og iPhone SE nummer otte.

OnePlus 9 Pro er ny på listen som nummer ni - lige foran Samsungs Galaxy A52.

I Telia Recycle regi dominerer Apples iPhones. Den mest indleverede telefon er iPhone X, imens iPhone 8, XR, XS og 7 udgør resten af top 5.

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.