Team Jumbo-Visma afslører holdtrøjen for 2019

Med Visma som ny navnesponsor, tager Team Jumbo-Visma hul på 2019 med et nyt hold-look, der inkluderer Vismas logo. De nye team-trøjer blev afsløret i dag under en presselancering i Veghel, Holland.

I sidste uge blev det offentliggjort at software-koncernen, Visma, har skrevet en femårig aftale om et navnesponsorat af det hollandske cykel og speedskating hold: Team Jumbo-Visma. Sponsoratet, som skal understøtte Vismas strategi om europæisk ekspansion, vil være aktivt fra 1. januar 2019.

Vismas logo vil pryde team-dragten på både cykel og speedskatingholdet. Logoet vil også figurere på holdets følgebiler, holdbusser, udstyr og merchandise relateret til Team Jumbo-Visma.

“Vi er begejstrede for at få vores brand eksponeret i relation til et af verdens bedste cykel og speedskatinghold. Det vil øge og understøtte vores tilstedeværelse og brandkendskab i hele Europa” siger CEO for Visma, Øystein Moan.

Team Jumbo-Visma i Danmark Rundt

Pro cykelholdet deltager i de største UCI World Tour løb. Herunder Tour de France, Giro d’Italia og Vuelta España. Team Jumbo-Visma, der som bekendt har den danske rytter Jonas Vingegaard Rasmussen på holdet, vil også være at finde blandt de konkurrerende hold i Danmark Rundt 2019.

Holdet har oprindelse i Holland, som er et marked af vigtig strategisk betydning for Visma. Investeringen i Team Jumbo-Visma er en del af Vismas proaktive ambitioner for udvidelse og opkøb, som software-virksomheden vil realisere i Europa.

Visma bevæger sig fra at være et nordisk selskab til at være paneuropæisk. Sponsoratet af Team Jumbo-Visma, er en vigtig markering og synliggørelse af vores intentioner om at afsætte et endnu dybere fodaftryk i Europa”  siger Moan.

Visma har over 750 ansatte i Danmark og kundebasen dækker af en stor del af landets virksomheder.

Udover Vismas konsulent og enterprise-forretning, er velkendte software-produkter som regnskabsprogrammerne Visma e-conomic og Dinero, samt lønsystemet Dataløn en del af virksomhedens kerneydelser.

Øystein Moan, CEO Visma Group, +47 92 08 00 00

Ard Bierens, Communications Manager Team Oranje, +31 655 83 84 52

Visma tilbyder software og services, der forenkler og digitaliserer administrative forretningsprocesser i den private og offentlige sektor. Koncernen opererer på tværs af Norden, Benelux, Centraleuropa og Østeuropa. Med over 8.250 ansatte, flere end 800.000 kunder og en omsætning på NOK 8.537 millioner i 2017, er Visma en af Europas førende softwarevirksomheder. Besøg Visma.dk

Visma Enterprise investerer tocifret millionbeløb i sikkerhed13.6.2019 07:00:00 CESTPressemeddelelse

Som den første leverandør i HR- og lønbranchen har Visma Enterprise Danmark netop opnået den internationale anerkendte ISO/IEC-27001 certificering, som er den højeste sikkerhedsstandard på markedet. Ifølge administrerende direktør Monika Juul Henriksen er det resultatet af en bevidst strategisk beslutning om at indføre det bedste ledelsessystem for informationssikkerhed, og hun anser det som en nødvendig investering i fremtiden.

#allfemalepanel – en debat om Kvinder og Ledelse på folkemødet11.6.2019 14:20:26 CESTPresseinvitation

Kvinder sidder på kun 27% af de ledende positioner i Danmark. Det viser seneste tal fra Eurostat, som samtidig bekræfter, at diversiteten blandt mandlige og kvindelige ledere stadig halter langt bagud i Danmark. Sammenlignet med andre nordiske lande har Danmark den laveste andel af kvinder på lederposter. Det stiller HR- og Lønvirksomheden Visma Enterprise skarpt på under årets Folkemøde.