TDC udvider fiberudrulningen i Vanløse

Yderligere 500 husstande og virksomheder i Vanløse får tilbud om gratis tilslutning til TDC’s fibernet.

TDC udvider fiberudrulningen i Vanløse og tilbyder gratis tilslutning til yderligere 500 husstande og virksomheder i udvalgte områder.

Med tilføjelsen af de nye områder omfatter TDC’s fiberudrulning i Vanløse nu omkring 1.200 adresser, da de første 700 adresser blev annonceret i april.

“Vores fiberudrulning i Vanløse er blevet modtaget særdeles positivt, og vi er rigtig glade for, at vi nu kan udvide og tilbyde endnu flere husstande og virksomheder en gratis tilslutning til fremtidens bredbånd,” siger Henrik Leu Christiansen, leder af fiberudrulning hos TDC.

Husstande og virksomheder i de nye områder kan fra i dag bestille gratis tilslutning til TDC’s fibernet på tdcfiber.dk.

Herefter vil adressen blive tilsluttet TDC’s fibernet, og de nødvendige installationer vil blive udført uden beregning.

For at gøre brug af den gratis tilslutning til fibernettet skal man købe et bredbånds- eller tv-abonnement hos en udbyder efter eget valg. Det er dog også muligt at få udført den gratis tilslutning uden at tegne abonnement med det samme.

”I de områder, hvor vi ruller ud, er bredbåndsmulighederne præget af forbindelser på kobbernetværket, hvor de tilgængelige hastigheder er begrænsede. Vi oplever en massiv stigning i efterspørgslen efter hurtigt bredbånd, og med en fibertilslutning opnår man den bedst mulige fremtidssikring af internetforbindelsen,” siger Henrik Leu Christiansen.

Med en tilslutning til TDC’s fibernet er det muligt at opnå downloadhastigheder på op til 1.000 Mbit/s, og i fremtiden vil hastighederne kunne blive endnu højere. Hvilke hastigheder, der er mulige på den enkelte adresse, afhænger dog altid af udbuddet hos de tilgængelige bredbåndsudbydere.

Det er mere information om fiberudrulningen på tdcfiber.dk – hvor man også kan tjekke, om en konkret adresse er omfattet af tilbuddet om gratis tilslutning.

OBS! Kortet er vejledende. På tdcfiber.dk kan man tjekke, om en konkret adresse er omfattet af fiberudrulningen.

TDC Group forbinder danskerne og har en klar ambition om at gøre det enklere og bedre for kunderne at få adgang til digitale tjenester og indhold. Virksomheden er Danmarks foretrukne udbyder af kommunikations- og underholdningstjenester i hjemmet og på farten. YouSee, Telmore, Fullrate, Hiper og Blockbuster giver danskerne hurtig og let adgang til massevis af musik, film og tv på alle platforme når som helst og hvor som helst. TDC Erhverv skaber fremtidens vækst i såvel store som små danske virksomheder gennem digitale og enkle løsninger.