TDC udvider fiberudrulningen i Vanløse

Yderligere 500 husstande og virksomheder i Vanløse får tilbud om gratis tilslutning til TDC’s fibernet.

TDC udvider fiberudrulningen i Vanløse og tilbyder gratis tilslutning til yderligere 500 husstande og virksomheder i udvalgte områder.

Med tilføjelsen af de nye områder omfatter TDC’s fiberudrulning i Vanløse nu omkring 1.200 adresser, da de første 700 adresser blev annonceret i april.

“Vores fiberudrulning i Vanløse er blevet modtaget særdeles positivt, og vi er rigtig glade for, at vi nu kan udvide og tilbyde endnu flere husstande og virksomheder en gratis tilslutning til fremtidens bredbånd,” siger Henrik Leu Christiansen, leder af fiberudrulning hos TDC.

Husstande og virksomheder i de nye områder kan fra i dag bestille gratis tilslutning til TDC’s fibernet på tdcfiber.dk.

Herefter vil adressen blive tilsluttet TDC’s fibernet, og de nødvendige installationer vil blive udført uden beregning.

For at gøre brug af den gratis tilslutning til fibernettet skal man købe et bredbånds- eller tv-abonnement hos en udbyder efter eget valg. Det er dog også muligt at få udført den gratis tilslutning uden at tegne abonnement med det samme.

”I de områder, hvor vi ruller ud, er bredbåndsmulighederne præget af forbindelser på kobbernetværket, hvor de tilgængelige hastigheder er begrænsede. Vi oplever en massiv stigning i efterspørgslen efter hurtigt bredbånd, og med en fibertilslutning opnår man den bedst mulige fremtidssikring af internetforbindelsen,” siger Henrik Leu Christiansen.

Med en tilslutning til TDC’s fibernet er det muligt at opnå downloadhastigheder på op til 1.000 Mbit/s, og i fremtiden vil hastighederne kunne blive endnu højere. Hvilke hastigheder, der er mulige på den enkelte adresse, afhænger dog altid af udbuddet hos de tilgængelige bredbåndsudbydere.

Det er mere information om fiberudrulningen på tdcfiber.dk – hvor man også kan tjekke, om en konkret adresse er omfattet af tilbuddet om gratis tilslutning.

OBS! Kortet er vejledende. På tdcfiber.dk kan man tjekke, om en konkret adresse er omfattet af fiberudrulningen.

TDC Group forbinder danskerne med hinanden og Danmark med verden, og har gjort det siden 1882. Vi er i alt 7000 medarbejdere, som med stolthed servicerer vores mere end 6 millioner kundeforhold. Vores datterselskaber Nuuday og TDC NetCo bidrager hver dag til fremtidens digitale Danmark.

Nuuday leverer innovative digitale kundeoplevelser og underholdning gennem brands som YouSee, TDC Erhverv, Telmore, Fullrate, Hiper, Blockbuster og Firmafon.

TDC NetCo leverer det bedste mobilnetværk og de hurtigste faste forbindelser – og former Danmarks digitale fremtid med udrulningen af fiber og 5G.