TDC Erhverv køber CC Factory

Gevinsten er bedre kundekontaktcenterløsninger til kunderne og en endnu stærkere markedsposition for NetDesign

Med købet af CC Factory er ambitionen at have branchens stærkeste kompetencer og services til det offentlige og erhvervsmarkedet, når det gælder kontaktcenter-løsninger. CC Factory er en mindre virksomhed, men førende i Danmark inden for Genesys´ kontaktcenterkompetencer og -løsninger. Genesys er blandt de absolut største leverandører inden for cloudbaserede omnichannel kontaktcenter-løsninger i verden. CC Factory vil blive en del af NetDesign i TDC Erhverv, der allerede i dag har en bred vifte af kontaktcenterløsninger i deres portefølje. Med købet af CC Factory vil NetDesign være markant styrket i at kunne levere de bedste løsninger til kunderne – både nu og i fremtiden:

- Vi er en af de førende udbydere af kunde kontaktcenter-løsninger i Danmark, og den position vil vi gerne styrke yderligere. Vi har en klar strategi om at understøtte virksomhedernes mål i at levere god kundeservice og gode kundeoplevelser, og her er det en essentiel del også at være stærke på kontaktcentre. Med erhvervelsen af CC Factory styrker vi NetDesign, så løsningerne kan leveres fra cloud, on-premise og i hybrid-miljø, siger Michael Moyell Juul, der er koncerndirektør i TDC Erhverv.

Med overtagelsen af CC Factory følger der også en række store og vigtige kunder, som NetDesign ser frem til at kunne tilbyde de bedste løsninger fra hele NetDesigns produktportefølje, fortæller Michael Moyell Juul:

- Vi er stolte af at kunne byde kunderne velkommen hos TDC Erhverv. Vi vil gøre en stor indsats for, at alle CC Factorys kunder bliver glade kunder hos NetDesign & TDC Erhverv. De vil fortsat kunne få gode kontaktcenter løsninger og it-løsninger, hvor vi optimerer kundekontakten. Men vi glæder os også til at tilbyde dem alle vores andre services og cloudbaserede løsninger.

Købet er gennemført 17. september, og d. 1. oktober vil de i alt fem medarbejdere fra CC Factory overgå til ansættelse hos TDC Erhverv.

TDC Group forbinder danskerne og har en klar ambition om at gøre det enklere og bedre for kunderne at få adgang til digitale tjenester og indhold. Virksomheden er Danmarks foretrukne udbyder af kommunikations- og underholdningstjenester i hjemmet og på farten. YouSee, Telmore, Fullrate og Blockbuster giver danskerne hurtig og let adgang til massevis af musik, film og tv på alle platforme når som helst og hvor som helst. TDC Erhverv skaber fremtidens vækst i såvel store som små danske virksomheder gennem digitale og enkle løsninger.

TDC Group: Digitale konflikter skader unges sammenhold6.9.2018 07:00pressemeddelelse

Den hårde tone på nettet har stor betydning for de unges trivsel – også i den fysiske verden. Og det kalder på skærpet opmærksomhed, siger Jens Aaløse, koncerndirektør i TDC Group, som optakt til Ungdommens Folkemøde d. 6.- 8. september i Valbyparken. Her afholder TDC Group sammen med ENIGMA- Museum for post, tele og kommunikation, Børns Vilkår og Danske Skoleelever debatter og workshop under overskriften ”Fællesskab i en digital verden”.