TCM Group A/S

Nr. 73/2021

Tvis, 18. januar 2021

Storaktionærmeddelelse
TCM Group A/S ("Selskabet") kan med henvisning til Kapitalmarkedslovens § 30 oplyse, at BI Asset Management Fondsmæglerselskab A/S har meddelt, at de investeringsforeninger, der administreres af BI Asset Management Fondsmæglerselskab A/S, besidder 936.660 aktier i Selskabet svarende til 9,3 % af aktiekapitalen og stemmerettighederne.

For yderligere information kontakt venligst:
CEO Torben Paulin, TCM Group A/S, på tlf. +45 97 43 52 00

Om TCM Group

TCM Group er Skandinaviens tredjestørste producent af køkkener og badeværelses- og opbevaringsmøbler. Produkterne er dansk design, produceres i Danmark og er rodfæstet i en stolt tradition for kvalitet og solidt håndværk. TCM Group fører en multibrand-strategi, hvor Svane Køkkenet er det primære brand, mens de øvrige brands er Tvis Køkkener, Nettoline og kitchn. Samlet dækker disse brands hele prisspektret, og de sælges gennem ca. 135 forhandlere i Danmark og resten af Skandinavien. Endvidere sælger TCM Group private labelkøkkenmærker gennem gør det selv-forretninger i Danmark og uafhængige køkkenforretninger i Norge. Yderligere oplysninger fås på hjemmesiden www.tcmgroup.dk.

Følg pressemeddelelser fra Globenewswire

Flere pressemeddelelser fra Globenewswire