Tanskalainen NORMAL-kauppaketju jatkaa Suomen valloitustaan avaamalla myymälät nro 41 ja 42

Tanskalainen vähittäiskauppaketju NORMAL aloitti Suomen valloituksensa helmikuussa 2021, jonka jälkeen se on laajentunut nopeasti ja avannut useita myymälöitä ympäri Suomea. Nyt NORMAL on valmis avaamaan jälleen uusia myymälöitä, ja tällä kertaa Rajalla kauppakeskukseen Tornioon 2. maaliskuuta, ja  Seinäjoen Megakeskukseen 3. maaliskuuta.

Vain yhdeksässä vuodessa NORMAL – tanskalainen hygieniatuotteiden, meikkien, välipalojen ja kotitaloustuotteiden jälleenmyyjä – on kasvanut ketjuksi, jolla on jo yli 450 myymälää Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Hollannissa, Ranskassa, Suomessa ja Portugalissa. Myymälöiden tuotevalikoima on sekoitus tunnettuja klassikoita ja vähemmän tunnettuja tuotteita eri puolilta maailmaa, kuten esimerkiksi Skandinaviasta ja USA:sta. Myymälöihin tulee useita uutuuksia joka viikko.

Uudet myymälät Tornioon ja Seinäjoelle

Nyt on tullut aika vahvistaa NORMAL-perhettä jälleen uusilla myymälöillä: torstaina 2.3. aukeaa uusi NORMAL-myymälä Rajalla kauppakeskukseen Tornioon. Perjantaina 3.3. puolestaan avautuu ketjun 42. myymälä Megakeskukseen Seinäjoelle.

"Olemme erittäin innoissamme voidessamme avata pian uudet myymälät Tornioon ja Seinäjoelle. Tornio on meille täysin uusi kaupunki, kun taas Seinäjoelta meiltä löytyy jo entuudestaan yksi myymälä", sanoo NORMAL Suomen maajohtaja Johanna Valli. "Toistaiseksi kokemuksemme täällä Suomessa on ollut erittäin positiivinen, ja asiakkaat ovat ottaneet meidät ja myymälämme lämpimästi vastaan", Valli toteaa.

Hauska ja uniikki ostokokemus

NORMAL tarjoaa paljon muutakin kuin merkkituotteita kiintein alhaisin hinnoin, nimittäin myös erilaisen ja jännittävän ostokokemuksen. Kauppojen hauska ulkoasu houkuttelee asiakkaita tunnettujen ja vähemmän tunnettujen merkkituotteiden aarteenetsintään. Jokaisen nurkan takana odottaa aina uusi yllätys.

"Myymme erilaisia merkkituotteita, kuten meikkejä, hygienia- ja kotitaloustuotteita, sekä monia muita perustuotteita. Useimmat jo tuntevat ja löytävät näitä tuotemerkkejä kylpyhuoneistaan ja keittiöistään tai käyttävät niitä siivousrutiineissaan, kuten esim. L'Oréal, Gillette, Colgate ja Ajax. Myymme näitä tuotteita kiinteillä alhaisilla hinnoilla, jotka ovat usein yleisten markkinahintojen alapuolella", toteaa Valli.

"Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme ainutlaatuinen kokemus joka kerta, kun he vierailevat myymälöissämme. Siksi lisäämme jatkuvasti uusia tuotteita täydentämään pysyvää valikoimaamme. NORMALilla voi myös tutustua uusiin jännittäviin tuotteisiin, joita löytää ainoastaan NORMALista. Näin voimme varmistaa, että myymälöissämme vierailu on aina mielenkiintoinen ja hauska kokemus", Valli jatkaa.

Avajaistapahtumat

NORMALilla on perinteenä hauskat avajaispäivät, eivätkä uusien myymälöiden avajaiset Rajalla kauppakeskuksessa ja Megakeskuksessa tule olemaan poikkeus.Ensimmäisille asiakkaille on luvassa mm. lahjapusseja.

"Odotamme innolla sitä, että voimme antaa suomalaisille asiakkaillemme uudenlaisen, hauskan ostokokemuksen ja tarjota heille merkkituotteita kiinteillä edullisilla hinnoilla.Aina kun avaamme uusia myymälöitä, olemme todella yllättyneitä kaikesta positiivisesta palautteesta jota saamme uusilta asiakkailtamme" Valli sanoo.

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja antaa maajohtaja Johanna Valli puhelimitse +358 40 506 6643 tai sähköpostitse: jova@normal.fi

Tietoja

• NORMAL on avannut tähän mennessä 40 myymälää Suomessa.
  • Tuotevalikoima sisältää yli 4000 tuotetta eri kategorioissa, kuten hiustenhoito- ihonhoito- kotitalous- ja kosmetiikkatuotteita, paperitavaa, virvoitusjuomia jne.
  • Kiinteää tuotevalikoimaa täydennetään jatkuvasti uusilla merkkituotteilla; myymälöihin saapuu 100 uutta tuotetta joka viikko.
  • NORMAL avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa huhtikuussa 2013.
  • Kauppaketjuun kuuluu nyt yli 450 myymälää Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Ranskassa, Hollannissa, Suomessa ja Portugalissa.
  • NORMAL suunnittelee avaavansa useita myymälöitä Suomeen lähivuosina.
  • Seuraa NORMALia Facebookissa www.facebook.com/NormalSuomi, Instagramissa www.instagram.com/normal_suomi/ ja TikTokissa https://www.tiktok.com/@normalsuomi
  • Vieraile NORMALin verkkosivuilla osoitteessa www.normal.fi