Tanskalainen Normal-kauppaketju jatkaa Suomen valloitustaan avaamalla myymälän numero 38

Tanskalainen vähittäiskauppaketju Normal aloitti Suomen valloituksensa helmikuussa 2021, jonka jälkeen se on laajentunut nopeasti ja avannut useita myymälöitä ympäri Suomea. Nyt Normal on valmis avaamaan jälleen uuden myymälän, ja tällä kertaa Joensuussa kauppakeskus Iso Myyssä 8. joulukuuta.

Vain yhdeksässä vuodessa Normal – tanskalainen hygieniatuotteiden, meikkien, välipalojen ja kotitaloustuotteiden jälleenmyyjä – on kasvanut ketjuksi, jolla on jo yli 400 myymälää Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Hollannissa, Ranskassa, Suomessa ja Portugalissa. Myymälöiden tuotevalikoima on sekoitus tunnettuja klassikoita ja vähemmän tunnettuja tuotteita eri puolilta maailmaa, kuten esimerkiksi Skandinaviasta ja USA:sta. Myymälään tulee useita uutuuksia joka viikko.

Uusi myymälä Joensuuhun

Nyt on tullut aika vahvistaa Normal-perhettä jälleen uudella liikkeellä: Uusi Normal-myymälä avaa ovensa asiakkaille kauppakeskus Iso Myyhyn 8. joulukuuta.

"Olemme erittäin innoissamme voidessamme avata pian uuden myymälän Joensuuhun, joka on meille täysin uusi kaupunki", sanoo Normal Suomen maajohtaja Lasse Lauridsen. "Toistaiseksi kokemuksemme täällä Suomessa on ollut erittäin positiivinen, ja asiakkaat ovat ottaneet meidät ja myymälämme lämpimästi vastaan", Lauridsen toteaa.

Hauska ja uniikki ostokokemus

Normal tarjoaa paljon muutakin kuin merkkituotteita kiintein alhaisin hinnoin, nimittäin myös erilaisen ja jännittävän ostokokemuksen. Kauppojen hauska ulkoasu houkuttelee asiakkaita tunnettujen ja vähemmän tunnettujen merkkituotteiden aarteenetsintään. Jokaisen nurkan takana odottaa aina uusi yllätys.

"Myymme erilaisia merkkituotteita, kuten meikkejä, hygienia- ja kotitaloustuotteita, sekä monia muita perustuotteita. Useimmat jo tuntevat ja löytävät näitä tuotemerkkejä kylpyhuoneistaan ja keittiöistään tai käyttävät niitä siivousrutiineissaan, esim. L'Oréal, Gillette, Colgate ja Ajax. Myymme näitä tuotteita kiinteillä alhaisilla hinnoilla, jotka ovat usein yleisten markkinahintojen alapuolella", toteaa Lauridsen.

"Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme ainutlaatuinen kokemus joka kerta, kun he vierailevat myymälöissämme. Siksi lisäämme jatkuvasti uusia tuotteita täydentämään pysyvää valikoimaamme. Normalilla voi myös tutustua uusiin jännittäviin tuotteisiin, joita löytää ainoastaan Normalista. Näin voimme varmistaa, että myymälöissämme vierailu on aina mielenkiintoinen ja hauska kokemus", Lauridsen jatkaa.

Avajaistapahtumat

Normalilla on perinteenä hauskat avajaispäivät, eivätkä uuden myymälän avajaiset Iso Myyssä tule olemaan poikkeus.Ensimmäisille asiakkaille on luvassa mm. yllätyspusseja.

"Odotamme innolla sitä, että voimme antaa suomalaisille asiakkaillemme uudenlaisen, hauskan ostokokemuksen ja tarjota heille merkkituotteita kiinteillä edullisilla hinnoilla.Aina kun avaamme uusia myymälöitä, olemme todella yllättyneitä kaikesta positiivisesta palautteesta jota saamme uusilta asiakkailtamme" Lauridsen sanoo.

Lisätietoja antaa maajohtaja Lasse Lauridsen puhelimitse +358 50 533 9473.

• Normal on avannut tähän mennessä 37 myymälää Suomessa.
  • Tuotevalikoima sisältää yli 4000 tuotetta eri kategorioissa, kuten hiustenhoito- ihonhoito- kotitalous- ja kosmetiikkatuotteita, paperitavaa, virvoitusjuomia jne.
  • Kiinteää tuotevalikoimaa täydennetään jatkuvasti uusilla merkkituotteilla; myymälöihin saapuu 100 uutta tuotetta joka viikko.
  • Normal avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa huhtikuussa 2013.
  • Kauppaketjuun kuuluu nyt yli 400 myymälää Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Ranskassa, Hollannissa, Suomessa ja nyt myös Portugalissa.
  • Normal suunnittelee avaavansa useita myymälöitä Suomeen lähivuosina.
  • Seuraa Normalia Facebookissa www.facebook.com/NormalSuomi, Instagramissa www.instagram.com/normal_suomi/ ja TikTokissa https://www.tiktok.com/@normalsuomi
  • Vieraile Normalin verkkosivuilla osoitteessa www.normal.fi

NORMAL åbner endnu en butik i Svendborg3.2.2023 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 440 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland og Portugal. Og der er flere på vej. Snart kommer turen igen til Svendborg, nærmere bestemt Svendborg Storcenter, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik forventes at åbne til foråret 2023. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL er meget mere end faste lave priser på kendte mærkevarer. Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så dhelser altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten