Tanskalainen NORMAL-kauppaketju jatkaa Suomen valloitustaan avaamalla myymälän numero 20

Tanskalainen vähittäiskauppaketju Normal aloitti Suomen seikkailunsa helmikuussa 2021, jonka jälkeen se on laajentunut nopeasti ja avannut useita myymälöitä ympäri Suomea. Nyt Normal on valmis avaamaan jälleen uuden myymälän, ja tällä kertaa Espenin ostoskeskuksessa Vaasassa keskiviikkona 30.3. Kyseessä on ketjun ensimmäinen myymälä Pohjanmaalla.

Uusi myymälä Vaasaan

Nyt on tullut aika vahvistaa Normal-perhettä jälleen uudella liikkeellä: uusi Normal-myymälä avaa ovensa asiakkaille Espenin ostoskeskuksessa Vaasassa 30. maaliskuuta.

"Olemme erittäin innoissamme voidessamme avata pian uuden myymälän Espenin ostoskeskuksessa Vaasassa, joka on meille täysin uusi kaupunki", Normalin toimitusjohtaja Torben Mouritsen sanoo. "Toistaiseksi kokemuksemme täällä Suomessa on ollut erittäin positiivinen , ja asiakkaat ovat ottaneet meidät ja myymälämme lämpimästi vastaan", Torben Mouritsen toteaa.

"Jotkut asiakkaat saattavat tuntea meidät jo Suomen muista kaupungeista, tai he ovat ehkä lukeneet meistä lehdistä", Torben Mouritsen sanoo. "Olemme erittäin innoissamme tästä; jokainen uusi myymälä on meille aina uusi seikkailu", Torben Mouritsen jatkaa.

”Olemme iloisia, kun saamme toivottaa uuden ketjun tervetulleeksi Kauppakeskus Espeniin sekä Vaasan keskustaan. Normal täydentää hienosti jo ennalta monipuolista Espenin myymälä – ja palvelutarjontaa. Meille on myös tärkeää, että voimme kehittää ja uudistaa Espeniä sekä tuoda asiakkaillemme uusia mielenkiintoisia myymäläkonsepteja. Asiakkailtamme on tullut jo paljon kyselyjä uuden Normal-myymälän avausajankohdasta ja odotamme myös innolla Espenissä uuden myymälän avajaisia!” toteaa puolestaan Espenin kauppakeskuspäällikkö Katriina Karkkola.

Uniikki ja hauska ostokokemus

Normal tarjoaa paljon muutakin kuin vain merkkituotteita kiintein alhaisin hinnoin. Nimittäin myös erilaisen ja jännittävän ostokokemuksen. Kauppojen hauska ulkoasu houkuttelee asiakkaita tunnettujen ja vähemmän tunnettujen merkkituotteiden aarteenetsintään. Jokaisen nurkan takana odottaa aina uusi yllätys.

"Myymme erilaisia merkkituotteita, mm. meikkejä, hygienia- ja kotitaloustuotteita, sekä monia muita perustuotteita. Useimmat jo tuntevat ja löytävät näitä tuotemerkkejä kylpyhuoneistaan ja keittiöistään tai käyttävät niitä siivousrutiineissaan, esim. L'Oréal, Gillette, Colgate ja Ajax. Myymme näitä tuotteita kiinteillä alhaisilla hinnoilla, jotka ovat usein yleisten markkinahintojen alapuolella", toteaa Lasse Lauridsen, Normalin Suomen maajohtaja.

"Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme ainutlaatuinen kokemus joka kerta, kun he vierailevat myymälöissämme. Siksi lisäämme jatkuvasti uusia tuotteita täydentämään pysyvää valikoimaamme. Normalilla voi myös tutustua uusiin jännittäviin tuotteisiin, joita löytää ainoastaan Normalista. Näin voimme varmistaa, että myymälöissämme vierailu on aina mielenkiintoinen ja hauska kokemus", Lasse Lauridsen jatkaa.

Avajaistapahtumat

Normalilla on perinteenä hauskat avajaispäivät, eivätkä uuden myymälän avajaiset Espenissä tule olemaan poikkeus. Kauppakeskuksen asiakkaille on luvassa mm. yllätyspusseja, erilaisia kilpailuja ja palkintoja tänä erityisenä päivänä. "Odotamme innolla sitä, että voimme antaa suomalaisille asiakkaillemme uudenlaisen, hauskan ostokokemuksen ja tarjota heille merkkituotteita kiinteillä edullisilla hinnoilla. Aina kun avaamme uusia myymälöitä, olemme todella yllättyneitä kaikesta positiivisesta palautteesta jota saamme uusilta asiakkailtamme" Lasse Lauridsen sanoo.

Tietoja

• Normal on avannut tähän mennessä 19 myymälää Suomessa.
  • Tuotevalikoima sisältää yli 4000 tuotetta eri kategorioissa, kuten hiustenhoitoihonhoito- kotitalous- ja kosmetiikkatuotteita, paperitavaa, virvoitusjuomia jne
  • Kiinteää tuotevalikoimaa täydennetään jatkuvasti uusilla merkkituotteilla; myymälöihin saapuu 100 uutta tuotetta joka viikko.
  • Normal avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa huhtikuussa 2013.
  • Kauppaketjuun kuuluu nyt yli 360 myymälää Tanskassa, Norjassa, Ruotissa, Ranskassa, Hollannissa ja nyt Suomessa.
  • Normal suunnittelee avaavansa useita myymälöitä Suomeen lähivuosina.
  • Seuraa Normalia Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/NormalSuomi ja Instagramissa www.instagram.com/normal_suomi/
  • Vieraile Normalin verkkosivuilla osoitteessa www.normal.fi

Yhteydenotot

Lisätietoja antaa maajohtaja Lasse Lauridsen puhelimitse +358 50 533 9473.

NORMAL åbner i Varde23.5.2022 13:46:29 CEST | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 380 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der er flere på vej. Snart kommer turen til Varde, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik forventes at åbne i efteråret 2022. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker, og der skal altid være nye varer at finde og udforske. "Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun finder i

NORMAL åbner i Nykøbing Sjælland16.5.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 390 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der er flere på vej. Snart kommer turen til Nykøbing Sjælland, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik forventes at åbne i løbet af sommeren 2022. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker, og der skal altid være nye varer at finde og udforske. "Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands,