Takaisinveto: POP UP BEAUTY VAHALÄMMITIN

Skanderborg 13.9.2022

EAN 5711420153379

Tuotenumero: 10016029

Olemme havainneet, että tämä vahalämmitin ei täytä sähköturvallisuusvaatimuksia. Jos sinulla on yllä mainittu laite, sinun on lopetettava sen käyttö välittömästi.

Vahalämmitintä on myyty Normal-myymälöissä ympäri Suomen.

Voit palauttaa lämmittimen mihin tahansa Normal-myymälään ja saat rahasi takaisin. Kuitti ei ole välttämätön.

Normal pahoittelee tästä aiheutuvaa häiriötä.

Normal A/S

DK 8660 Skanderborg

Normal Sweden AB återkallar18.8.2022 15:37:57 CEST | Pressemeddelelse

Återkallelse av: POP UP BEAUTY WAX VÄRMARE EAN 5711420153379 Normal artikelnr: 10016029 Vi har konstaterat att produkten inte uppfyller kraven för elsäkerhet. Om du är i besittning av ovanstående vara måste du omedelbart sluta använda den. Apparaten säljs i NORMALs butiker i hela landet. Du kan lämna tillbaka varan till butiken och få pengarna tillbaka. Kvitto behövs inte. Normal ber naturligtvis om ursäkt för besväret. NORMAL A/S Godthåbsvej 41 DK-8660 Skanderborg