Tag din virksomhed til et nyt niveau

Langt de fleste virksomheder i Danmark er små eller mellemstore virksomheder. Disse virksomheder beskæftiger måske kun ejeren selv, eller et mindre antal medarbejdere.

Måske ejer du selv en af disse virksomheder? I så fald så ved du også, hvor svært det kan være at løfte denne type virksomhed til det næste niveau, hvor det ikke kun er en lokal virksomhed, men som måske i stedet afsætter produkter til hele Danmark, ja måske hele verden. Det første step i denne retning er at blive set, og det kan du blive gennem en hjemmeside. Vi giver dig derfor her en introduktion til, hvordan du gennem teknologien Umbraco, kan skabe en hjemmeside, som kan tage dig det næste skridt.

Hvad er Umbraco?

Hvis vi starter med det helt basale, så kan man spørge sig selv, hvad Umbraco egentligt er? Umbraco er en teknologi udviklet af Microsoft, som gør det muligt at styre hjemmesider. Teknologien kan benyttes til at designe, udvikle og køre hjemmesiderne enkelt og nemt. Principielt er det en open source teknologi, men ønsker din virksomhed er professionelt og stilrent udtryk, så kan det anbefales at man får hjælp til opsætningen af hjemmesiden. Flere og flere virksomheder har gjort dette til deres speciale, og eksempelvis MCB.dk har vist gode resultater inden for Umbraco for en lang række store virksomheder. Måske det også var noget for dig?

Hvad gør Umbraco smart?

Umbraco har som system flere gode muligheder for dig som ejer. Eksempelvis gør den det muligt, at du kan styre flere forskellige hjemmesider fra én enkelt Umbraco enhed. Det vil altså sige, at har din virksomhed flere forskellige afdelinger, som alle har behov for hver deres hjemmeside, så er dette en smal sag for Umbraco at løse. Det behøver ikke at være besværligt, gennem Umbraco kan du let have overblikket. Ydermere kan du gennem Umbraco let opsætte din virksomheds hjemmeside til, at den også er let og overskuelig på telefonen. Vi kender det fra os selv, vi benytter næsten internettet mere fra vores mobile enheder, end vi gør fra vores computer, det er derfor super vigtigt, at din hjemmeside er pæn og elegant på alle disse platforme. Ellers risikerer du at skræmme potentielle kunder væk.

Hvem bruger ellers Umbraco?

Umbraco er anerkendt vidt og bredt inden for hjemmeside opsætning. I dag drives over 400.000 hjemmesider gennem systemet, og det er derfor gennemtestet og sikkert. Blandt nogle af de mange brugere kan nævnes Carlsberg, Peugeot, Sony og Heinz. Hvis det er godt nok til denne størrelse af virksomheder, så er det også godt nok til os.