Coop Danmark A/SCoop Danmark A/S

Ta’ MAD HJEM fra Irma

Del
Irma lancerer Ta’ MAD Hjem – ny, nem hverdagsmad til en til to personer eller til hele familien.

Vi danskere er glade for mad. Mad lavet derhjemme, fra bunden og af god kvalitet.

Men spørger man Irmas kunder, er det nogle gange også bare okay at smide forklædet og springe over, hvor gærdet er lavest i køkkenet og i stedet tage maden med hjem.

Derfor lancerer Irma nu, som den første kæde i branchen ”Ta’ MAD Hjem” - et nyt måltidskoncept udviklet af Irmas egen slagter, der gør det nemt for dig, der gerne vil have lækker og så godt som hjemmelavet mad på tallerkenen, der ikke kræver andet end en tur i ovnen eller en omgang i gryden.

Det nemme måltid
Det nye koncept kommer i kølvandet på lanceringen af kvalitetsfærdigretterne fra Coop Måltidsmarkedet, som blev lanceret i Irma i 2016. Især Irmas kunder har taget utroligt godt i mod Måltidsmarkedets færdige retter, der er løsningen på det hele måltid uden at gå på kompromis med kvalitet og uden besvær. Og som ikke kræver andet end opvarmning derhjemme. 

Derfor tager Irma nu skridtet videre og udvider med et frisk koncept tilpasset vores dygtige slagter fagfolk.

”Vores kunder har stemt med gaflen og vist os, at de er super glade for vores nemme måltidsløsninger, der kun kræver minimal tilberedning derhjemme. Derfor giver vi nu vores kunder et helt friskt og endnu mere grønt tilbud fra Irmas egen slagter, ” siger Trine Meyer, konceptchef for freshfood i Irma.

Ta’ MAD Hjem er Irmas nye hverdagsmad til en, to eller flere personer i familien. Måltiderne fås i de 43 Irma-butikker, der har en selvstændig slagter, og er en del af en transformation hos Irmas slagtere under temaet ”mindre kniv & mere mad”, hvilket betyder, at der er skruet væsentligt op for madinspirationen og ned for de rå kødpakker.

 

For mere info, kontakt konceptchef for freshfood i Irma, Trine Meyer på mob. 52213516 eller læs mere på https://irma.dk/kampagner/ta-mad-hjem

 

 

Irmas nye Ta’ MAD Hjem-sortiment består af:

Scrocchiarella Margarita, pris 59,-
Scrocchiarella Zingara, pris 69,-
Scrocchiarella Diabolica, pris 69,-
Vegetar, pris 69,-
Gris og grøntsager, pris 119,-
Oksekød og grøntsager, pris 119,-
Lam og grøntsager, pris 119,-
Svampe garniture, pris 45,-
Tomat garniture, pris 45,-
Gourmet flødekartofler, pris 45,-
 

 

Nøgleord

Billeder

Links

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

43864386

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop og brugsforeningernes driftsresultat for 2023: Lille fremgang men stadig klart utilfredsstillende20.4.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Med et samlet driftsresultat (EBIT før ekstraordinære nedskrivninger) på – 761 mio. kr. mod -1.034 mio. kr. i 2022 blev 2023 et skuffende år for Coop Familien. For Coop Danmark A/S blev driftsresultatet før særlige nedskrivninger på samme niveau som sidste år. EBIT-resultatet blev -717 mio. kr. mod -722 mio. kr. året før. For de selvstændige brugsforeninger var der dog tale om en forbedring. Her blev resultatet efter skat forbedret fra et underskud på 192 mio. kr. til et overskud på 21 mio. kr. Den samlede omsætning for Coop og brugsforeningerne blev fastholdt på samme niveau, 46,6 mia. kr. (ekskl. moms) mod 46,9 mia. kr. året før. Det er på trods af nedlukning af Irma og Coop.dk MAD, hvilket har betydet en omsætningsfremgang på 7 procent for sammenlignelige butikker og tilfredsstillende udvikling i markedsandel. Men det samlede driftsresultat ender alligevel med at blive stærkt utilfredsstillende. Det er påvirket af investeringen i ombygninger, engangsomkostninger til lukning af aktiv

365discount styrker ledelsen med ny salgsdirektør fra konkurrent17.4.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Kenn Birkebæk er ansat om ny salgsdirektør i 365discount. Det sker som et led i en strategisk tilpasning, hvor Kenns rolle bliver at optimere og effektivisere butiksdriften i kædens butikker på tværs af landet. Kenn Birkebæk bringer næsten ni års erfaring fra Netto med sig, hvor han senest har varetaget rollen som Group Director. Udskiftningen i ledelsen kommer som svar på behovet for en ny profil i takt med ændringer i strategien og organisationen. Kenn Birkebæk tiltræder 1. maj 2024. "Vi er overbeviste om, at Kenns baggrund og erfaring vil være en værdifuld tilføjelse, der kan bidrage til udviklingen af et velfungerende lederteam, der ikke kun leverer resultater, men også trives og føler sig involverede," udtaler Michael Tilsted, kædedirektør i 365discount. Som følge af dette fratræder hidtidig salgsdirektør Jannich Larsen pr. dags dato. ”Jannich har været en vigtig del af vores implementering og har bidraget betydeligt til 365discounts succeser. Vi er taknemmelige for den tid og det

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye