Coop Danmark A/SCoop Danmark A/S

Ta’ MAD HJEM fra Irma

Del

Irma lancerer Ta’ MAD Hjem – ny, nem hverdagsmad til en til to personer eller til hele familien.

Vi danskere er glade for mad. Mad lavet derhjemme, fra bunden og af god kvalitet.

Men spørger man Irmas kunder, er det nogle gange også bare okay at smide forklædet og springe over, hvor gærdet er lavest i køkkenet og i stedet tage maden med hjem.

Derfor lancerer Irma nu, som den første kæde i branchen ”Ta’ MAD Hjem” - et nyt måltidskoncept udviklet af Irmas egen slagter, der gør det nemt for dig, der gerne vil have lækker og så godt som hjemmelavet mad på tallerkenen, der ikke kræver andet end en tur i ovnen eller en omgang i gryden.

Det nemme måltid
Det nye koncept kommer i kølvandet på lanceringen af kvalitetsfærdigretterne fra Coop Måltidsmarkedet, som blev lanceret i Irma i 2016. Især Irmas kunder har taget utroligt godt i mod Måltidsmarkedets færdige retter, der er løsningen på det hele måltid uden at gå på kompromis med kvalitet og uden besvær. Og som ikke kræver andet end opvarmning derhjemme. 

Derfor tager Irma nu skridtet videre og udvider med et frisk koncept tilpasset vores dygtige slagter fagfolk.

”Vores kunder har stemt med gaflen og vist os, at de er super glade for vores nemme måltidsløsninger, der kun kræver minimal tilberedning derhjemme. Derfor giver vi nu vores kunder et helt friskt og endnu mere grønt tilbud fra Irmas egen slagter, ” siger Trine Meyer, konceptchef for freshfood i Irma.

Ta’ MAD Hjem er Irmas nye hverdagsmad til en, to eller flere personer i familien. Måltiderne fås i de 43 Irma-butikker, der har en selvstændig slagter, og er en del af en transformation hos Irmas slagtere under temaet ”mindre kniv & mere mad”, hvilket betyder, at der er skruet væsentligt op for madinspirationen og ned for de rå kødpakker.

 

For mere info, kontakt konceptchef for freshfood i Irma, Trine Meyer på mob. 52213516 eller læs mere på https://irma.dk/kampagner/ta-mad-hjem

 

 

Irmas nye Ta’ MAD Hjem-sortiment består af:

Scrocchiarella Margarita, pris 59,-
Scrocchiarella Zingara, pris 69,-
Scrocchiarella Diabolica, pris 69,-
Vegetar, pris 69,-
Gris og grøntsager, pris 119,-
Oksekød og grøntsager, pris 119,-
Lam og grøntsager, pris 119,-
Svampe garniture, pris 45,-
Tomat garniture, pris 45,-
Gourmet flødekartofler, pris 45,-
 

 

Nøgleord

Billeder

Links

Information om Coop Danmark A/S

Coop Danmark A/S
Coop Danmark A/S
Roskildevej 65
2620 Albertslund

4386 4468

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her og modtag pressemeddelelser på mail. Indtast din mail, klik på abonner og følg instruktionerne i den udsendte mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop og Cofoco bag fremtidens færdigretter22.10.2018 07:10pressemeddelelse

Med en ny serie af italienske retter vil Cofoco Food og Coop sammen sætte en ny standard for, hvordan færdigretter kan smage, se ud og opleves. De fire første retter i serien kan nu fås i Irma, Kvickly, SuperBrugsen og Coop.dk MAD. ”Efter utallige tests, smagninger og forsøg er vi nået et resultat, som vi er meget stolte over. Et resultat hvor alt fra emballagens udtryk til madens udseende og smag er af den højeste kvalitet og er med til at sikre, at måltidet virkelig kommer til sin ret,” siger adm. direktør Kåre Find Nielsen, Cofoco Food. ”Den moderne forbruger stiller stadig større krav til den mad, de køber færdig i supermarkedet. Det er ikke længere nok, at det er nemt og hurtigt at tilberede. Smagen skal også være i orden, og det er den i den grad i denne serie,” siger Sylvester Vantore, kategoriplanlægger i Coop. Serien består i første omgang af 4 retter: Svamperisotto kogt på Arborio ris rørt med Grand Padano og cremet mascarpone samt stegte svampe, Spaghetti med sicilianske kød

Coop tilslutter sig global kampagne for bedre arbejdsmiljø18.10.2018 09:17pressemeddelelse

Som den første danske dagligvarevirksomhed har Coop tilsluttet sig Vision Zero, der er en international kampagne for forebyggelse af ulykker og nedslidning. ”Det er glædeligt, at Coop Danmark, bakker op om Vision Zero,” siger Hans-Horst Konkolewsky, Generalsekretær for ISSA, der står bag kampagnen. Med i kampagnen er fra Danmark blandt andre Novo Nordisk og Lego. ”Tankegangen bag Vision Zero er rigtig, og passer godt til Coop, fordi vi har en stærk ansvarlighedsprofil i forvejen. Vi er ca. 40.000 ansatte fordelt på ca. 1.100 adresser. Vores 40.000 kolleger skal kunne forvente, at det er trygt og sikkert at gå på arbejde”, siger Peter Høgsted, administrerende direktør i Coop. ”Ideen i Vision Zero er, at vi skal arbejde på en konstant reduktion af ulykker og nedslidning. Samtidig er der fokus på sundhed”, fortæller Thomas Hermann, der er arbejdsmiljøchef i Coop. Forskellen på denne kampagne og andre er at Coop Danmark står på mål for: Lederskab og engagement fra topledelse og gennem hele

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter, og finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum