Sydbank og Alm. Brand Bank flytter sammen i Køge

Da Sydbank har købt Alm. Brand Bank, samles alle medarbejdere fra de to bankers filialer i Køge nu under samme tag. Ejendommen på Torvet, hvor Alm. Brand Bank holder til, skal igennem en større renovering. Når arbejdet er færdigt, skal lokalerne huse den samlede Sydbank-filial.

På billedet det nuværende Sydbank-team, som snart suppleres med nye kollegaer i Køge.

Fra 28. januar kan Alm. Brand Banks kunder møde deres rådgiver i Sydbanks nuværende filial på Brogade 19 D i Køge. Som en naturlig konsekvens af at banken er blevet opkøbt af Sydbank, samles alle nu på samme adresse.

- Vi glæder os til at tage imod de nye kolleger og lære hinanden at kende, siger filialdirektør Jeanet Lindholm.

Flytningen er dog midlertidig. Så snart medarbejderne er ude af ejendommen på Torvet, går et større renoveringsarbejde i gang. Og når det er færdigt, flytter hele filialen hertil.

- Vi har valgt lokationerne ud fra, hvor der var de bedste muligheder i forhold til lokaler og parkeringsforhold osv. Det er vigtigt for os, at både kunder og medarbejdere trives i omgivelserne, og det bliver rigtig dejligt med de nye lokaler, fortæller Jeanet Lindholm.

Alle rådgivere beholder deres telefonnummer og e-mailadresse. Pengeautomaten på Torvet forbliver, hvor den er, og er stadig til rådighed for kunderne.

Flytningen betyder, at Alm. Brand Banks nuværende lokaler på Torvet 6-8 i Køge bliver en del af Sydbank. Fremover vil Alm. Brands assurandører og pensionsrådgivere således holde til i Roskilde.

Filialdirektør i Køge: Jeanet Lindholm:
jeanet.lindholm@sydbank.dk, T: 7437 4802, M: 6122 9323

Kommunikationschef i Sydbank, Louise Degn-Ovesen:
louise.degn-hansen@sydbank.dk, T: 6120 4804

Pressechef i Alm. Brand Bank, Maria Lindeberg:
abmali@almbrand.dk, T: 2499 8455