Sydbank låser filialerne

Tirsdag aften annoncerede regeringen yderligere stramninger i kampen mod coronavirussen. Og det påvirker nu også Sydbanks filialer.

For at imødekomme regeringens anvisninger og forhindre spredning af coronavirus er dørene til Sydbanks filialer blevet låst.

-       Vi har jo filialer for at kunne tage imod kunder. Men situationen er alt andet end sædvanlig, og vi skal i Sydbank gøre alt, hvad vi kan, for at bidrage til, at smitten ikke spredes. Derfor har vi besluttet, at filialerne låses, og at der kun undtagelsesvist vil være åbent for aftalte kundemøder, siger administrerende direktør Karen Frøsig.

Betjening ved kasserne bliver også påvirket af beslutningen. Kunderne henvises i stedet til at benytte bankens automater og selvbetjeningsmuligheder, ligesom man er velkommen til at kontakte callcenteret Sydbank Direkte.

Sydbank hjælper kunder, der er ramt af coronavirus17.3.2020 09:56:09 CETNyhed

Den helt særlige situation, som spredningen af coronavirus giver, betyder, at vi øger vores fokus på at hjælpe kunder, der bliver ramt af økonomisk. - Sydbank er en bank, der er tæt på sine kunder, og vores kunder skal kunne regne med os, også i denne helt usædvanlige situation. Sydbank er en af Danmarks største erhvervsbanker, og især erhvervskunderne kan blive ramt økonomisk. Vi rykker derfor endnu tættere på vores kunder, og står klar til at hjælpe, helt som vi plejer, men nu med større fleksibilitet i forhold til at få fundet en løsning, siger bankdirektør Bjarne Larsen. Sådan kan du få hjælp Konkret betyder det for dig som kunde, at: Vi øger muligheden for midlertidige overtræk og udvidelse af kreditter ligesom du har mulighed for at forlænge afdragsperioden på dine lå Vi overvejer, hvilke muligheder der er for at give henstand med betalinger Som investeringskunde kan du følge med i daglige briefinger om udviklingen på markederne – og ved større ændringer opdaterer vi flere gange