Sydbank låser filialerne

Tirsdag aften annoncerede regeringen yderligere stramninger i kampen mod coronavirussen. Og det påvirker nu også Sydbanks filialer.

For at imødekomme regeringens anvisninger og forhindre spredning af coronavirus er dørene til Sydbanks filialer blevet låst.

-       Vi har jo filialer for at kunne tage imod kunder. Men situationen er alt andet end sædvanlig, og vi skal i Sydbank gøre alt, hvad vi kan, for at bidrage til, at smitten ikke spredes. Derfor har vi besluttet, at filialerne låses, og at der kun undtagelsesvist vil være åbent for aftalte kundemøder, siger administrerende direktør Karen Frøsig.

Betjening ved kasserne bliver også påvirket af beslutningen. Kunderne henvises i stedet til at benytte bankens automater og selvbetjeningsmuligheder, ligesom man er velkommen til at kontakte callcenteret Sydbank Direkte.