Sydbank hæver indlånsrenten

Som følge af at Nationalbanken har forhøjet indskudsbevisrenten med 0,15 %-point til -0,60%, har Sydbank valgt at følge trop.

Rentesatsen på privat- og erhvervskunders indlån stiger derfor fra -0,75% til -0,60%.

Forhøjelsen har virkning fra 4. maj 2020.

Sydbank hjælper kunder, der er ramt af coronavirus17.3.2020 09:56:09 CETNyhed

Den helt særlige situation, som spredningen af coronavirus giver, betyder, at vi øger vores fokus på at hjælpe kunder, der bliver ramt af økonomisk. - Sydbank er en bank, der er tæt på sine kunder, og vores kunder skal kunne regne med os, også i denne helt usædvanlige situation. Sydbank er en af Danmarks største erhvervsbanker, og især erhvervskunderne kan blive ramt økonomisk. Vi rykker derfor endnu tættere på vores kunder, og står klar til at hjælpe, helt som vi plejer, men nu med større fleksibilitet i forhold til at få fundet en løsning, siger bankdirektør Bjarne Larsen. Sådan kan du få hjælp Konkret betyder det for dig som kunde, at: Vi øger muligheden for midlertidige overtræk og udvidelse af kreditter ligesom du har mulighed for at forlænge afdragsperioden på dine lå Vi overvejer, hvilke muligheder der er for at give henstand med betalinger Som investeringskunde kan du følge med i daglige briefinger om udviklingen på markederne – og ved større ændringer opdaterer vi flere gange