Swedish House Mafia påbegyndte deres Paradise Again Tour i weekenden med et udsolgt show i Miami

Touren bringer dem til Royal Arena 9. november!

Foto credit: Alden Bonecutter

I lørdags satte den globale supergruppe Swedish House Mafia deres Paradise Again 2022-turné i gang med et massivt udsolgt show i Miami, Florida på FTX Arena. Den elektroniske musikgruppe - bestående af Steve Angello, Axwell og Sebastian Ingrosso - spillede kæmpe hits som som "Moth to a Flame", "Don't You Worry Child" og "Miami 2 Ibiza" samt " It Gets Better”, “One”, “Heaven Takes You Home” (som for nylig fik topplacering hos Dance Radio) og mere fra deres seneste album, Paradise Again, som udkom den 15. april 2022.

Showet var en passende afslutning på en betydningsfuld uge for bandet, som også lige har offentliggjort deres samarbejde med den britiske producer Fred Again. "Turn On The Light Again."

“As long as Swedish House Mafia is out here turning a ring of lights into a dance-music spaceship and pushing the hits to go this hard, we may just yet be able to turn an arena concert into a f***ing rave.” - SPIN

Se hele pressemeddelelsen vedhæftet inkl. pressefotos fra tourstart.

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Foto credit: Alden Bonecutter

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Gør klar til at blive suget ind i en verden af piratmetal, fantasy og badeænder når Alestorm indtager Falkoner Salen sammen med Gloryhammer, Windrose og Rumahoy.28.9.2022 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Alestorm (headliner): Alestorm har siden de udgav nummeret ’Heavy Metal Pirates’, indtaget metal-scenen med deres folkede piratmetal. Bandet albumdebuterede med ’Captain Morgan's Revenge’ (2008), som allerede året efter blev fulgt op af ’Black Sails At Midnight’. ’Back Through Time’ landede i 2011, og med udgivelsen af ’Sunset On The Golden Age’ (2014) fik bandet for alvor deres store gennembrud. De fortsatte succesen med ’No Grave But The Sea’ (2017) og senest har de været aktuelle med ’Seventh Rum of a Seventh Rum’ (2022).