Swedish House Mafia påbegyndte deres Paradise Again Tour i weekenden med et udsolgt show i Miami

Touren bringer dem til Royal Arena 9. november!

Foto credit: Alden Bonecutter

I lørdags satte den globale supergruppe Swedish House Mafia deres Paradise Again 2022-turné i gang med et massivt udsolgt show i Miami, Florida på FTX Arena. Den elektroniske musikgruppe - bestående af Steve Angello, Axwell og Sebastian Ingrosso - spillede kæmpe hits som som "Moth to a Flame", "Don't You Worry Child" og "Miami 2 Ibiza" samt " It Gets Better”, “One”, “Heaven Takes You Home” (som for nylig fik topplacering hos Dance Radio) og mere fra deres seneste album, Paradise Again, som udkom den 15. april 2022.

Showet var en passende afslutning på en betydningsfuld uge for bandet, som også lige har offentliggjort deres samarbejde med den britiske producer Fred Again. "Turn On The Light Again."

“As long as Swedish House Mafia is out here turning a ring of lights into a dance-music spaceship and pushing the hits to go this hard, we may just yet be able to turn an arena concert into a f***ing rave.” - SPIN

Se hele pressemeddelelsen vedhæftet inkl. pressefotos fra tourstart.

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Foto credit: Alden Bonecutter

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

BENNY JAMZ OFFENTLIGGØR KONCERTER I AARHUS OG KØBENHAVN TIL NOVEMBER!17.8.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den populære rapper/producer der befinder sig i toppen af den officielle albumchart med albummet ”Jamo”, spiller to koncerter til efteråret. 3. NOVEMBER: TRAIN 10. NOVEMBER: STORE VEGA Benny Jamz’ betydning for den danske musikscene er massiv. Han står først og fremmest bag sin egen solokarriere, der fortsat når nye højder. Han har ligeledes været stor drivkraft for B.O.C.-kollektivet, der foruden ham selv tæller frontmænd som Gilli og Kesi (gruppen udgav sidste år fællesalbummet ’Mere end musik’). Siden gruppens spæde start har Jamz været hjernen bag utallige genistreger. Foruden at producere musikken, tog han et videokamera i hånden og lærte at filme musikvideoer. I en ny Soundvenue artikel introducerer Kristian Karl, Benny som Diy-musikvideoinstruktør på ’Fissehul’. Grime-producer i starten af 2010’erne. Politisk autotune-sanger under navnet Højer Øye. Den danske hiphop scenes største trendspotter. Molo-medlem, B.O.C-rapper og solo stjerne. Benny Jamz udsendte i midten af juli soloa

Volbeat tilføjer endnu en dansk koncert på deres “Servant Of The Road” verdens turné15.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VOLBEAT ’SERVANT OF THE ROAD WORLD TOUR 2022’ JYSKE BANK BOXEN 18. OKTOBER 2022 Bandet spiller en imponerede række af arena koncerter, der der tager bandet til 33 arenaer i Europa. Bandet spiller bl.a. Barclays Arena i Hamborg, Le Zenith i Paris og turnéen afsluttes i legendariske Wembley Arena. Volbeat slår atter rekorder i samlet antal billetter på én europæisk turné, den største turné i bandets historie og den største arena turné nogensinde for et dansk rockband! “Vi er meget glade for at kunne tilføje endnu en dansk koncert til vores “Servant Of The Road” turné. Det har været lidt af et puslespil at få det hele til at falde på plads. Det er næsten tre år siden vi spillede i Herning og generelt i DK, så den skal altså haven over nakken til oktober!” Udtaler frontmand Michael Poulsen. Volbeat’s sjette album “Seal The Deal & Let’s Boogie” rundede de 120.000 solgte albummer i juli måned og er til dato bandets mest populære her til lands med intet mindre end seks platinplader i ryggen.

JAILBREAK ER KLAR MED FULDT PROGRAM I FÆNGSLET I HORSENS DEN 13. AUGUST9.8.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

JAILBREAK er et nyt stort musikevent i Fængslet i Horsens i Jylland, som lørdag den 13. august åbner dørene for heavyrock-fans i alle aldre. Her kan publikum opleve energisk rock’n’roll og hård tråd fra intet mindre end seks internationale og tre danske bands på en spændende og stemningsfuld koncertdag: SABATON, ACCEPT, HAMMERFALL, PHIL CAMPBELL AND THE BASTARD SONS, JESPER BINZER & BAND, STEVE’N’SEAGULLS, KING BUFFALO, ELECTRIC GUITARS og SKULLCLUB.

Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset.3.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

OCEAN GROVE 27. OKTOBER 2022 PUMPEHUSET Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset. De australske ”oddballs” Ocean Grove laver en sammensmeltning af rock, metal, grunge, hip-hop og brit-pop. Det er blevet til en banebrydende lyd der beskrives som Oddworld Music™️. Den eklektiske trio udgav deres andet album ’Flip Phone Fantasy’ i 2020 til bred anmelderros og en 8. plads på den australske album chart. Udover global hæder fra diverse medier, såsom Kerrang!, for deres lovløse kreativitet og overlegne attitude, har albummet opnået næsten 20 millioner streams. Ocean Grove udgav tidligere på året singlerne ’Cali Sun’ og ’Silver Lining Lining’ som var en ledte hen til udgivelsen af deres tredje fuldlængde album ’Up In The Air Forever’. Albummet fik en anmeldelse på 4/5 i Kerrang!: ”It’s the best showcase of Ocean Grove’s quirks to date, and they’ve got all the right to be bullish about it when playing it feels so, so good.” Oplev Ocean Grove i P