Scanwo A/S

Svensk bjælkehus ved Ørum slår dørene op

Når træhusleverandøren Scanwo søndag d. 18. november holder åbent hus på Østervangsvej ved Ørum vil fokus være på de økonomiske, funktionelle og miljømæssige fordele, man opnår med et bjælkehus. Alle er velkomne.
Scanwo holder åbent hus søndag d. 18. november på Østervangsvej 41, 8830 Tjele.  Foto: PR.
Scanwo holder åbent hus søndag d. 18. november på Østervangsvej 41, 8830 Tjele. Foto: PR.

Hvis du overvejer at bygge et nyt hus, kan det være, du skal besøge træhusleverandøren Scanwos åbent hus-arrangement ved Ørum søndag d. 18. november mellem klokken 13.00 og 15.00. Her vil der nemlig være mulighed for at opleve et rummeligt og energirigtigt bjælkehus.

Planløsningen på 151 kvadratmeter er ideel for de fleste familier med plads at boltre sig på. Huset ligger i landlige omgivelser, og er opført i svenskrød og med hvide, sprossede vinduer, fortæller salgschef Anders Hankelbjerg fra Scanwo, der supplerer med, at husets varmekilde er en varmepumpe med energi fra luft til vand.

Genvex-anlæg giver færre sygedage

Huset ved Ørum bliver ligesom mange af Scanwos øvrige træhuse forsynet med Genvex-anlæg, som sørger for ren og frisk luft uden for høj luftfugtighed. Det sikrer et godt indeklima, og i kombination med træhusets unikke indeklima er det samlet set godt for familiens helbred med færre sygedage til følge – især børn og voksne med astma eller lignende sygdomme vil trives væsentligt bedre.

Derudover benyttes udelukkende kvalitetstræ fra Skandinavien til byggeriet.

Mange af vores kunder kan godt lide et bæredygtigt træhus, og vores bjælkehuse er opført i kernetræ fra det sydlige Lapland og er ekstra modstandsdygtig overfor fugt og svamp, udtaler Anders Hankelbjerg.

Spar hundredtusindvis af kroner ved medbyg

Huset kan ligesom Scanwos øvrige husløsninger tilpasses individuelle behov. Scanwo har med huset leveret en medbygløsning, men det er også muligt at få en selvbyg- eller en totalløsning, hvor du selv står for alle dele af byggeprocessen, eller hvor Scanwo står for alle dele af byggeriet.

Ved medbyg opnår kunden stor fleksibilitet, og der bliver fastlagt et budget, så man ikke får ubehagelige overraskelser, lover Anders Hankelbjerg.

Der afholdes åbent hus på adressen Østervangsvej 41, 8830 Tjele, søndag den 18. november fra kl. 13 til 15. De opstillede skilte i området viser vej.

Billeder

Information om Scanwo A/S

Scanwo A/S
Skomagervej 13A
7100 Vejle

76 90 70 00http://www.scanwo.dk/

Scanwo DK A/S er blandt Danmarks førende leverandører af træ- og bjælkehuse til selv- og medbyggere og har mere end 20 års erfaring med at producere og bygge til kunder over hele Europa. Produktprogrammet omfatter både et- og flerplanshuse, fritidshuse samt specialhuse, der er skræddersyet til individuelle behov.

Virksomheden tilbyder levering på flere forskellige trin, alt efter hvor færdig en løsning man ønsker. Det laveste trin omfatter alene byggesæt med ind- og udvendige materialer samt bistand til bjælkemontagen, mens det højeste trin omfatter levering som nøglefærdigt hus. www.scanwo.dk

Følg pressemeddelelser fra Scanwo A/S

Flere pressemeddelelser fra Scanwo A/S