Superkids gav Andelskassen-kunder i Sønderborg underholdning i verdensklasse

1.000 kunder fra Andelskassens filialer i Esbjerg, Ribe, Varde, Skjern og Sønderborg oplevede et forrygende show i Esbjerg – leveret af de verdensberømte Flying Super-kids.

De lever op til deres navn, de højtflyvende, unge gymnaster fra Aarhus – Flying Superkids.

Det fik i alt 1.000 kunder fra Andelskassens filialer i Esbjerg, Ribe, Varde, Skjern og Sønderborg levende bevis for, da de lørdag den 25. maj overværede Flying Superkids’ optræden på den store græsplæne ved Skibhøj i Esbjerg.

Vejret viste sig ikke ligefrem fra sin bedste side, men det afholdt ikke de mange børnefamilier og medbragte bedsteforældre fra at komme i god tid inden showet, som var en lukket forestilling kun for Andelskassens kunder. Inden det to timer lange show gik i gang, havde gæsterne nemlig mulighed for at muntre sig i Flying Superkids’ populære ”KIA Family Park”, hvor man blandt andet kunne prøve kræfter med trampoliner og hoppeborge samt få undervisning i hulahopringe, vejrmøller, araberspring, sjipning og i at stå på hænder.

Der var fuld fart på især de yngste gæster i aktivitetsparken. Selv bankens mascot Money Bunny var på dansegulvet i stopdans-konkurrencen – og selv om den ikke vandt, klarede den sig faktisk ret godt af en kanin at være.

Selve showet var en fantastisk opvisning udi gymnastik, akrobatik, sang og dans. Og med underholdning for både store og små.

”Det var en stor oplevelse at se så mange af bankens kunder samlet på ét sted, og alle var glade og begejstrede. Vi har fået rigtig mange positive tilbagemeldinger, men Flying Superkids gav altså også et virkelig imponerende show, som man ikke kan være andet end imponeret over. Vi er glade for, at vi kunne tilbyde vores kunder denne supergode oplevelse.”” sagde Søren Mouritzen, centerdirektør i Andelskassen i Esbjerg, efter den veloverståede forestilling.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:
Tine Martlev Pallesen, kommunikationschef, Danske Andelskassers Bank, tlf. 87 99 30 33 / 23725570 eller pr. mail tmp@dabank.dk.

Flemming Lunde udnævnt til ny filialdirektør i Andelskassen i Ringe29.5.2019 14:53:17 CESTPressemeddelelse

Andelskassen i Ringe har fået ny filialdirektør. Det drejer sig om den tidligere souschef i filialen, Flemming Lunde, som nu har overtaget roret. Flemming Lunde er ikke noget nyt ansigt i Andelskassen-regi. Faktisk har han været ansat i Andelskassen siden 1997 og har gennem årene varetaget flere forskellige jobfunktioner, blandt andet som kunderådgiver og som filialdirektør i bankens tidligere filialer i Gislev, Stenstrup og Kværndrup. Flemming er oprindeligt udlært i det daværende Sydfyns Discontobank i Faaborg og har efterfølgende været ansat i seks år i Hafnia og Codan, hvor han blev uddannet exam. assurandør. I forbindelse med udnævnelsen til filialdirektør siger Flemming Lunde: ”Jeg har haft snart 22 år spændende og dejlige år i Andelskassen og har været med gennem hele processen med omdannelse fra andelsselskab til børsnoteret virksomhed. Det har givet mig en ballast og erfaring, som jeg nyder godt af i mit daglige arbejde. Jeg var derfor ikke i tvivl, da jeg blev tilbudt jobbet

Danske Andelskassers Bank efter begivenhedsrigt 1. kvartal: Bedste kvartalsregnskab siden børsnoteringen i 2011 og markant forbedret kapitalgrundlag23.5.2019 10:54:00 CESTPressemeddelelse

Gunstige forhold på de finansielle markeder og en positiv udvikling på langt de fleste driftsområder sikrer Danske Andelskassers Bank, også kendt under navnet Andelskassen, et godt resultat i et begivenhedsrigt 1. kvartal 2019. Kvartalet bød ligeledes på salg af af bankens aktier i Sparinvest samt en kapitaludvidelse, hvilket har resulteret i et markant forbedret kapitalgrundlag.