Superkids gav Andelskassen-kunder i Esbjerg underholdning i verdensklasse

1.000 kunder fra Andelskassens filialer i Esbjerg, Ribe, Varde, Skjern og Sønderborg oplevede et forrygende show i Esbjerg – leveret af de verdensberømte Flying Super-kids.

De lever op til deres navn, de højtflyvende, unge gymnaster fra Aarhus – Flying Superkids.

Det fik i alt 1.000 kunder fra Andelskassens filialer i Esbjerg, Ribe, Varde, Skjern og Sønderborg levende bevis for, da de lørdag den 25. maj overværede Flying Superkids’ optræden på den store græsplæne ved Skibhøj i Esbjerg.

Vejret viste sig ikke ligefrem fra sin bedste side, men det afholdt ikke de mange børnefamilier og medbragte bedsteforældre fra at komme i god tid inden showet, som var en lukket forestilling kun for Andelskassens kunder. Inden det to timer lange show gik i gang, havde gæsterne nemlig mulighed for at muntre sig i Flying Superkids’ populære ”KIA Family Park”, hvor man blandt andet kunne prøve kræfter med trampoliner og hoppeborge samt få undervisning i hulahopringe, vejrmøller, araberspring, sjipning og i at stå på hænder.

Der var fuld fart på især de yngste gæster i aktivitetsparken. Selv bankens mascot Money Bunny var på dansegulvet i stopdans-konkurrencen – og selv om den ikke vandt, klarede den sig faktisk ret godt af en kanin at være.

Selve showet var en fantastisk opvisning udi gymnastik, akrobatik, sang og dans. Og med underholdning for både store og små.

”Det var en stor oplevelse at se så mange af bankens kunder samlet på ét sted, og alle var glade og begejstrede. Vi har fået rigtig mange positive tilbagemeldinger, men Flying Superkids gav altså også et virkelig imponerende show, som man ikke kan være andet end imponeret over. Vi er glade for, at vi kunne tilbyde vores kunder denne supergode oplevelse.”” sagde Søren Mouritzen, centerdirektør i Andelskassen i Esbjerg, efter den veloverståede forestilling.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:
Tine Martlev Pallesen, kommunikationschef, Danske Andelskassers Bank, tlf. 87 99 30 33 / 23725570 eller pr. mail tmp@dabank.dk.

Lene Fisker ansat som souschef i Andelskassen i Ribe5.7.2019 16:51:42 CESTPressemeddelelse

49-årige Lene Fisker er pr. 1 juli ansat som souschef i Andelskassen i Ribe. Lene Fisker har de seneste to år været ansat i Jyske Bank i Ribe som leder af privatafdelingen, og tidligere har hun været i Skjern Bank, hvor hun var med til at starte afdelingen op. Lene har arbejdet i Ribe siden 1993 og boet der siden 1994, så lokalkendskabet til byen og området er stort. Privat er hun gift med Henning, og sammen har de to voksne børn på 21 og 23 år. Fritiden går med samvær med familien, ture i motionscenteret samt gå- og cykelture. ”Jeg valgte Andelskassen, fordi jeg gerne ville være en del af et udpræget lokalt pengeinstitut, hvor vi er synlige i lokalområdet og bakker op om lokale initiativer. Og sådan et pengeinstitut er Andelskassen. I det hele taget tiltaler bankens værdier mig rigtig meget, og jeg er sikker på, at jeg i Andelskassen i Ribe kan være med til at gøre en forskel sammen med en masse dygtige kolleger,” siger Lene Fisker i forbindelse med ansættelsen.

Søren Larsen ansat som investeringsrådgiver i Danske Andelskassers Bank A/S2.7.2019 10:59:58 CESTPressemeddelelse

39-årige Søren Larsen er ansat som ny investeringsrådgiver i Danske Andelskassers Banks Banking Services-afdeling, der er placeret i bankens hovedkontor i Hammershøj. Søren Larsen kommer fra en stilling som formuechef i Djurslands Bank. Inden da har han i en årrække arbejdet i Østjydsk Bank, først som investeringskonsulent og senere som investeringschef. Privat bor Søren i Hornbæk ved Randers sammen med Lisbeth og deres to drenge på 5 og 9 år. Fritiden bruger han sammen med familien eller i selskab med gode venner. I forbindelse med ansættelsen siger Søren Larsen: ”Jeg glæder mig til at være en del af Danske Andelskassers Banks investeringsafdeling med i alt seks dygtige kollegaer siddende ved bankens investeringsbord, som jeg kan sparre med i det daglige. Jeg skal naturligvis først og fremmest beskæftige mig med aktier og investeringer på samme måde, som jeg har gjort det i mine seneste jobs. Det nye er, at jeg i dette job får gode muligheder for at have endnu større fokus på kunderne

Mads Lyhne ansat som valuta- og kundechef i Danske Andelskassers Bank A/S19.6.2019 15:35:27 CESTPressemeddelelse

48-årige Mads Lyhne er ansat som valuta- og kundechef i Danske Andelskassers Banks Banking Services-afdeling, der er placeret i bankens hovedkontor i Hammershøj. Mads Lyhne har de seneste fem år været områdedirektør for finansområdet i Sparekassen Kronjylland. Privat bor han i Gistrup syd for Aalborg sammen med sin kone Tina og deres to sønner på 12 og 14 år. Fritiden går med golf og badminton samt familiens fælles hobby – rejser. ”Jeg kendte Danske Andelskassers Bank gennem Sparinvest-samarbejdet og var ikke i tvivl, da jeg fik tilbudt den spændende stilling som valuta- og kundechef. Serviceringen af mindre pengeinstitutter bliver en vigtig del af mit ansvarsområde, og det er også noget, jeg har erfaringer med fra mit tidligere job. Jeg glæder mig til fortsat at arbejde med dette segment i en mellemstor, ambitiøs lokalbank med en spændende strategi og korte beslutningsveje,” siger Mads Lyhne i forbindelse med ansættelsen.