Superkids gav Andelskassen-kunder højtflyvende underholdning

1.000 kunder i Andelskassen oplevede et forrygende show leveret af de verdensberømte Flying Superkids.

Gæsterne begynder at ankomme til showet.

De lever op til deres navn, de højtflyvende, unge gymnaster fra Aarhus – Flying Superkids.

Det fik i alt 1.000 kunder fra Andelskassens filialer i Svendborg og Ringe levende bevis for, da de lørdag den 7. juli overværede Flying Superkids’ optræden i Odense.

Inden det to timer lange show gik i gang, havde gæsterne mulighed for at muntre sig i Flying Superkids’ populære ”KIA Family Park”, hvor man blandt andet kunne prøve kræfter med trampoliner og hoppeborge samt få undervisning i hulahopringe, vejrmøller, araberspring, sjipning og i at stå på hænder.

Det danske sommervejr viste sig heldigvis fra sin bedste side, og der var fuld fart på især de yngste gæster i aktivitetsparken. Selv bankens mascot Money Bunny var på dansegulvet i stopdans-konkurrencen – og den klarede sig faktisk ret godt af en kanin at være.

Selve showet var en fantastisk opvisning udi gymnastik, akrobatik, sang og dans. Og med underholdning for både store og små.

”Det var en stor oplevelse at se så mange af vores kunder samlet på ét sted, og alle virkede glade og begejstrede. Vi har allerede fået rigtig mange positive tilbagemeldinger, men Flying Superkids gav altså også et virkelig imponerende show. Vi er glade for, at vi kunne tilbyde vores kunder denne supergode oplevelse.”” sagde Steen Staffeldt, filialdirektør i Andelskassen i Ringe, efter den veloverståede forestilling.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:

Tine Martlev Pallesen, kommunikationschef, Danske Andelskassers Bank, tlf. 87 99 30 33 / 23725570 eller pr. mail tmp@dabank.dk.

Gæsterne begynder at ankomme til showet.
Download
Andelskassens mascot Money Bunny og privatkundechef i Svendborg filial Jørn Hjalmar Andersen fik sig lige en krammer inden showstart.
Download

Andelskassen giver tilskud til Skelund Lokalhistoriske Arkiv12.7.2018 11:28pressemeddelelse

Med økonomisk støtte fra blandt andre Andelskassen i Hobro har Skelund Lokalhistoriske Arkiv fået nyt tag, og arkivets store samling af gamle billeder og andre historiske genstande kan nu igen opbevares i tørvejr i mange år fremover. ”Det gamle tag på bygningen var utæt, og da vi i sagens natur har meget uerstatteligt materiale i huset, var et nyt tag hårdt tiltrængt. Vi er derfor meget glade for tilskuddet på 2.000 kr. fra Andelskassen, det varmer godt til en lille forening som os,” siger Vibeke Pedersen, der er arkivleder i Skelund Lokalhistoriske Arkiv. For Camilla Fisker, der er filialdirektør i Andelskassen i Hobro, er det vigtigt at bevare lokalområdets historie og i det hele taget at bakke op om lokalområdet: ”Sædvanligvis støtter vi i Andelskassen initiativer, der er med til at skabe vækst og udvikling i vores markedsområder nu og i fremtiden, men jeg er helt klart af den overbevisning, at det samtidig er vigtigt at bevare de mange lokalhistoriske arkiver, der ligger rundt omkr