Superkids gav Andelskassen-kunder højtflyvende underholdning

1.000 kunder i Andelskassen oplevede et forrygende show leveret af de verdensberømte Flying Superkids.

Gæsterne begynder at ankomme til showet.

De lever op til deres navn, de højtflyvende, unge gymnaster fra Aarhus – Flying Superkids.

Det fik i alt 1.000 kunder fra Andelskassens filialer i Svendborg og Ringe levende bevis for, da de lørdag den 7. juli overværede Flying Superkids’ optræden i Odense.

Inden det to timer lange show gik i gang, havde gæsterne mulighed for at muntre sig i Flying Superkids’ populære ”KIA Family Park”, hvor man blandt andet kunne prøve kræfter med trampoliner og hoppeborge samt få undervisning i hulahopringe, vejrmøller, araberspring, sjipning og i at stå på hænder.

Det danske sommervejr viste sig heldigvis fra sin bedste side, og der var fuld fart på især de yngste gæster i aktivitetsparken. Selv bankens mascot Money Bunny var på dansegulvet i stopdans-konkurrencen – og den klarede sig faktisk ret godt af en kanin at være.

Selve showet var en fantastisk opvisning udi gymnastik, akrobatik, sang og dans. Og med underholdning for både store og små.

”Det var en stor oplevelse at se så mange af vores kunder samlet på ét sted, og alle virkede glade og begejstrede. Vi har allerede fået rigtig mange positive tilbagemeldinger, men Flying Superkids gav altså også et virkelig imponerende show. Vi er glade for, at vi kunne tilbyde vores kunder denne supergode oplevelse.”” sagde Steen Staffeldt, filialdirektør i Andelskassen i Ringe, efter den veloverståede forestilling.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:

Tine Martlev Pallesen, kommunikationschef, Danske Andelskassers Bank, tlf. 87 99 30 33 / 23725570 eller pr. mail tmp@dabank.dk.

Gæsterne begynder at ankomme til showet.
Download
Andelskassens mascot Money Bunny og privatkundechef i Svendborg filial Jørn Hjalmar Andersen fik sig lige en krammer inden showstart.
Download

Andelskassepris-penge er gået til øget markedsføring overfor turister og aktiviteter for ensomme unge21.12.2018 13:52Pressemeddelelse

Når Andelskassen til marts 2019 afholder sine årlige aktionærmøder, uddeler banken for fjerde gang Andelskassepriser og Sammen kan vi mere-priser for i alt 300.000 kr. Priserne går til enkeltpersoner, grupper, foreninger eller virksomheder, der gør en vigtig forskel i deres lokalsamfund. I 2018 var Hertugbyens Udviklingsforum og Ventilen Sønderborg blandt prismodtagerne. Her fortæller de, hvad de har brugt pengene til.

Martin Outzen ansat som ny kunderådgiver i Andelskassen i Aarhus7.12.2018 09:09Pressemeddelelse

25-årige Martin Outzen er pr. 1. oktober ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Aarhus. Han kommer fra en stilling som kunderådgiver i Andelskassen i Sønderborg, hvor han har været i knap 5 år. Martin bor i Aarhus, hvor en stor del af hans fritid går med at være fodbolddommer i 2. division. Derudover bliver fritiden brugt på venner, familie og squash. ”Beslutningen om at rykke teltpælene op og flytte fra Sønderborg til Aarhus var let, for der lå en fantastisk spændende udfordring og ventede på mig i Aarhus filial, som jeg ikke kunne sige nej til. Det er en filial, som har en klar målsætning om, at den skal vokse og blive langt mere synlig i Aarhus, og jeg er ikke i tvivl om, at det nok skal lykkes, da både fagligheden, humøret og stemningen altid er helt i top blandt medarbejderne, og det er selvfølgelig også noget, vores kunder lægger mærke til og kan lide. Jeg er glad for at være blevet en del af holdet i Aarhus og den spændende rejse, vi sammen skal ud på”, siger Martin Outzen. Fr

Danske Andelskassers Bank: Resultat for Q3 2018 langt bedre end sidste år21.11.2018 13:15Pressemeddelelse

Danske Andelskassers Bank A/S har netop offentliggjort regnskabet for 1.-3. kvartal 2018. Igen kan banken præsentere et flot resultat, denne gang på 106,1 mio. kr., hvilket er hele 45 % bedre end i samme periode sidste år. Færre nedskrivninger og en stigning i bankens netto rente- og gebyrindtægter er de primære årsager til det gode resultat, som banken betegner som ’tilfredsstillende’.