Superkids gav Andelskassen-kunder højtflyvende underholdning

1.000 kunder i Andelskassen oplevede et forrygende show leveret af de verdensberømte Flying Superkids.

Gæsterne begynder at ankomme til showet.

De lever op til deres navn, de højtflyvende, unge gymnaster fra Aarhus – Flying Superkids.

Det fik i alt 1.000 kunder fra Andelskassens filialer i Svendborg og Ringe levende bevis for, da de lørdag den 7. juli overværede Flying Superkids’ optræden i Odense.

Inden det to timer lange show gik i gang, havde gæsterne mulighed for at muntre sig i Flying Superkids’ populære ”KIA Family Park”, hvor man blandt andet kunne prøve kræfter med trampoliner og hoppeborge samt få undervisning i hulahopringe, vejrmøller, araberspring, sjipning og i at stå på hænder.

Det danske sommervejr viste sig heldigvis fra sin bedste side, og der var fuld fart på især de yngste gæster i aktivitetsparken. Selv bankens mascot Money Bunny var på dansegulvet i stopdans-konkurrencen – og den klarede sig faktisk ret godt af en kanin at være.

Selve showet var en fantastisk opvisning udi gymnastik, akrobatik, sang og dans. Og med underholdning for både store og små.

”Det var en stor oplevelse at se så mange af vores kunder samlet på ét sted, og alle virkede glade og begejstrede. Vi har allerede fået rigtig mange positive tilbagemeldinger, men Flying Superkids gav altså også et virkelig imponerende show. Vi er glade for, at vi kunne tilbyde vores kunder denne supergode oplevelse.”” sagde Steen Staffeldt, filialdirektør i Andelskassen i Ringe, efter den veloverståede forestilling.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:

Tine Martlev Pallesen, kommunikationschef, Danske Andelskassers Bank, tlf. 87 99 30 33 / 23725570 eller pr. mail tmp@dabank.dk.

Gæsterne begynder at ankomme til showet.
Download
Andelskassens mascot Money Bunny og privatkundechef i Svendborg filial Jørn Hjalmar Andersen fik sig lige en krammer inden showstart.
Download

Leif Frahm ansat som ny erhvervskundechef i Andelskassen i Randers26.4.2019 09:36:12 CESTPressemeddelelse

Leif Frahm er ansat som ny erhvervskundechef i Andelskassens rådgivningscenter i Randers. Leif Frahm er oprindeligt uddannet i Aktivbanken og har i løbet af sit arbejdsliv haft kortere arbejdsophold i udlandet i henholdsvis Luxembourg og Californien. Han har arbejdet med erhvervskunder siden 1985 og har i perioden fra 1997 til og med februar 2019 været ansat i Vestjysk Bank i Randers, først som erhvervskundechef og daglig leder af erhvervsafdelingen, siden som erhvervsrådgiver. Leif bor i Aarhus og er gift med Gitte, som er socialpædagog. Sammen har de to voksne døtre og et barnebarn på 6 måneder. ”Andelskassens værdier, det stærke lokale engagement og relationen til kunderne tiltaler mig meget, og det er rart at være ansat i en bank, hvor man på mange forskellige måder er med til at gøre en forskel for både kunder og lokalsamfund. Andelskassen i Randers har som erklæret mål at blive en af de vigtigste spillere blandt byens banker, og vi skal derfor ud og gøre endnu mere væsen af os, e

John Henrik Fryd ny erhvervskundechef i Andelskassen i Randers15.4.2019 12:56:36 CESTPressemeddelelse

54-årige John Henrik Fryd er ny erhvervskundechef i Andelskassens rådgivningscenter i Randers. Han kommer fra en stilling som erhvervsrådgiver i Vestjysk Bank i Randers, hvor han var ansat i 12 ½ år, og han har tidligere boet 18 år i udlandet, senest 14 år på Taiwan. John Henrik Fryd bor i Romalt og er gift med Sigrun, og det har han været i snart 28 år. Sammen har de fem børn, hvoraf de to yngste er adopteret fra Taiwan. ”Andelskassen er en stærk og sund bank med værdier, som tiltaler mig. Jeg brænder for at skabe vækst og udvikling lokalt, hvilket er noget af det, Andelskassen er sat i verden for, og jeg glæder mig til at gøre mit til, at Andelskassen bliver en endnu mere kendt og attraktiv spiller i Randers, når det gælder om at skabe holdbare finansielle løsninger for små og mellemstore virksomheder. For mig handler det i høj grad om at være med til at opfylde mål og drømme og se mulighederne hos de mange spændende virksomheder, der findes i Randers.” I fritiden går John Henrik Fry

Andelskassens Lokallånspulje støtter Kvie Sø Efterskole med 44.000 kr.11.4.2019 11:31:45 CESTPressemeddelelse

Andelskassen i Varde har valgt at donere 44.000 kr. fra bankens Lokallånspulje til Kvie Sø Efterskole i Ansager. Begrundelsen er, at efterskolen er et unikt initiativ, der vil gøre en positiv forskel for en masse unge mennesker med særlige behov og deres forældre. Samtidig er Kvie Sø Efterskole med til at skabe nye, lokale arbejdspladser og gøre Skovlund Ansager til et bedre sted at bo, og det vil Andelskassen gerne være med til at støtte op omkring.