Superkids gav Andelskassen-kunder højtflyvende underholdning

1.000 kunder i Andelskassen oplevede et forrygende show leveret af de verdensberømte Flying Superkids.

Gæsterne begynder at ankomme til showet.

De lever op til deres navn, de højtflyvende, unge gymnaster fra Aarhus – Flying Superkids.

Det fik i alt 1.000 kunder fra Andelskassens filialer i Svendborg og Ringe levende bevis for, da de lørdag den 7. juli overværede Flying Superkids’ optræden i Odense.

Inden det to timer lange show gik i gang, havde gæsterne mulighed for at muntre sig i Flying Superkids’ populære ”KIA Family Park”, hvor man blandt andet kunne prøve kræfter med trampoliner og hoppeborge samt få undervisning i hulahopringe, vejrmøller, araberspring, sjipning og i at stå på hænder.

Det danske sommervejr viste sig heldigvis fra sin bedste side, og der var fuld fart på især de yngste gæster i aktivitetsparken. Selv bankens mascot Money Bunny var på dansegulvet i stopdans-konkurrencen – og den klarede sig faktisk ret godt af en kanin at være.

Selve showet var en fantastisk opvisning udi gymnastik, akrobatik, sang og dans. Og med underholdning for både store og små.

”Det var en stor oplevelse at se så mange af vores kunder samlet på ét sted, og alle virkede glade og begejstrede. Vi har allerede fået rigtig mange positive tilbagemeldinger, men Flying Superkids gav altså også et virkelig imponerende show. Vi er glade for, at vi kunne tilbyde vores kunder denne supergode oplevelse.”” sagde Steen Staffeldt, filialdirektør i Andelskassen i Ringe, efter den veloverståede forestilling.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:

Tine Martlev Pallesen, kommunikationschef, Danske Andelskassers Bank, tlf. 87 99 30 33 / 23725570 eller pr. mail tmp@dabank.dk.

Gæsterne begynder at ankomme til showet.
Download
Andelskassens mascot Money Bunny og privatkundechef i Svendborg filial Jørn Hjalmar Andersen fik sig lige en krammer inden showstart.
Download

Andelskassens lokallånspulje støtter Fra BY til THY med 10.000 kr.27.9.2018 13:51pressemeddelelse

Andelskassen har valgt at støtte projektet Fra BY til THY med 10.000 kr. fra bankens lokallånspulje. Fra BY til THY har til formål at øge lægestuderendes kendskab til Thy-området og tiltrække ny, veluddannet arbejdskraft. Bankens støtte vækker glæde hos 24-årige Tommy Pedersen, der står bag Fra BY til THY og for andet år i træk netop har afholdt det årlige træf for lægestuderende fra Aarhus Universitet.

Morten Skipper ny filialdirektør i Andelskassen i Randers22.8.2018 11:25pressemeddelelse

Den 1. september tiltræder Morten Skipper som ny filialdirektør i Danske Andelskassers Bank – hvis filialer i daglig tale er kendt under navnet Andelskassen – i Randers. Her skal han stå i spidsen for 15 medarbejdere både indenfor privat- og erhvervsområdet. 34-årige Morten Skipper kommer fra en stilling som souschef i erhvervsafdelingen i Sparekassen Vendsyssel (tidligere Østjydsk Bank) i Mariager. Han har været ansat i Østjydsk Bank siden 2004, først som elev, siden hen som privatkunderådgiver. De seneste 9 år har han primært beskæftiget sig med erhvervskunder. Morten Skipper bor i Kristrup sammen med sin hustru Mette og børnene Freja på 3 ½ år og Villum på 6 måneder. Han er født og opvokset i Randers og har dermed et stort lokalkendskab. Fritiden bruger Morten sammen med familie og venner, men der bliver også tid til lidt løb og styrketræning og et godt glas rødvin – helst fransk – ligesom han sidder klar på lægterne, når Randers FC spiller. ”Jeg ser meget frem til at blive del af e