SuperBrugsen-uddeler modtager Danish Retail Award 2021

Uddeler Kenneth Beenfeldt Hansen fra SuperBrugsen Faxe Ladeplads er i dag blevet tildelt den prestigefyldte pris Danish Retail Award 2021.

Til et stort arrangement på Børsen er uddeler i SuperBrugsen Faxe Ladeplads Kenneth Beenfeldt Hansen i dag blevet tildelt Danish Retail Award 2021.

Prisen uddeles af ZBC, Dansk Erhverv og DH Media A/S til entusiastiske og forandringsskabende butiksledere, der samtidig er gode købmænd.

”Det er meget stort for mig at vinde prisen som repræsentant for SuperBrugsen, som er den kæde jeg er udlært i og har arbejdet i størstedelen af min karriere i Coop. Coop og SuperBrugsens strategi om ansvarlighed og lokal forankring smelter 100% sammen med min måde at drive forretning på, og giver mig mulighed for lige præcis at gennemføre de tiltag, jeg mener, gør en forskel for byen og lokalsamfundet. Den frihed og mulighed er det, der driver mig i mit job hver dag,” siger Kenneth som reaktion på at modtage prisen og fortsætter:

”Men jeg var heller ikke nået her til uden mine fantastiske dygtige medarbejdere i butikken, min salgschef Bobbi Leth, samt ikke mindst mine gode lokale samarbejdspartnere. Så også en kæmpestor tak til dem!”

Kædedirektør Jesper Gottschalck Jensen ønsker Kenneth tillykke med den fornemme pris:

”Kenneth er en fornem repræsentant for det helt særlige, vi kan i SuperBrugsen, og han handler helt i tråd med vores ambition i hele kæden. Han er en dygtig, engageret og modig leder, der tager ansvar både for kunder og for hele lokalområdet. Og så er han en god købmand, der altid har fokus på at levere en helt unik service og handle ansvarligt. Det er meget velfortjent, at han får prisen.”

Kenneth modtager prisen efter et særligt år, der har været præget af Corona. Her har han sat gang i flere initiativer, der har gjort en forskel for byen. Kenneth har bl.a. startet et Corona-korps i byen sammen med et lokalt Folketingsmedlem. De fik på kun en weekend sat gang i et korps af frivillige, der hjalp med at levere varer ud til borgere, der ikke selv kunne handle ind under nedlukningen.

Kenneth har også samarbejdet med den lokale afdeling af Dansk Røde Kors om et initiativ, der skulle vise, at vi går lysere tider i møde. Butikken donerede blomster, der blev uddelt til ældre i området. De store elever i den lokale folkeskole har også fået leveret en ferie-pose med godter og en kærlig hilsen fra butikken i vinterferien sidste år.

Nu hvor hverdagen er mere normal bruger Kenneth meget tid på at få gang i byen igen med stor opbakning fra Faxe Ladeplads Borger & Erhvervsforening, som han er formand for. Ét af de initiativer, Kenneth har været med til at starte op sammen med den lokale forening, er byens store Halloween-fejring, som er i gang nu. Her deltager både den lokale folkeskole, lokale erhvervsdrivende ildsjæle og mange andre fra området.

Nøgletal om butikken taler også deres eget sprog og viser, at Kenneth er en enestående købmand og leder. Af den grund blev SuperBrugsen Faxe Ladeplads også kåret som Årets butik i distriktet 2019.

Kommunikationschef Lars Aarup: 3091 9266

Coop-kunder kan nu samle mærker til store rabatter på FDB Møbler21.10.2021 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

For første gang nogensinde bliver det muligt for kunderne i SuperBrugsen, Kvickly, Dagli´Brugsen, Irma og Coop.dk at købe en række af FDB Møblers klassikere – og nogle helt nye designs – med store rabatter ved at samle mærker fra deres indkøb. FDB Møbler er for første gang i sin historie gået ind i en samlemærkekampagne i samarbejde med Coop. ”Vi gør det for at markere, at vi er kommet så langt med vores bæredygtighedscertificering, at vi kan kalde os Danmarks mest ansvarlige møbelvirksomhed. Derfor vil vi gerne give Coop-kunderne denne unikke mulighed, så endnu flere lærer os at kende,” siger adm. direktør Ole Kiel, FDB Møbler. Alle varer, der er med i samlemærkekampagnen, har markedets mest ambitiøse miljøcertificering, det fælles nordiske mærke, Svanen. Målet er, at hovedparten af vores produkter i 2025 skal være Svanemærket. Alt træ har fra starten været FSC certificeret. FDB Møbler er det første brand i Danmark der har haft alt træ FSC-certificeret. Desuden arbejder FDB Møbler hve

Kvickly Slagelse inviterer trængte familier i biografen i efterårsferien18.10.2021 10:31:37 CEST | Pressemeddelelse