SuperBrugsen sender gratis slik til 350.000 medlemmer

16.3.2017 08:55 | Coop Danmark A/S

Når SuperBrugen begynder fejringen af sin traditionsrige fødselsdag den 19. marts, sker det med utraditionelle midler.

350.000 medlemmer modtager nemlig en invitation til at komme til fødselsdagen. Med invitationen følger en lille æske, som man kan fylde med ta´ selv slik gratis i sin butik.

I påsken 2016 blev medlemmer inviteret ned i SuperBrugsen for at hente påskeæg, hvis de havde gættet gækkebrevet, de fik med posten. Det blev så godt modtaget, at det har givet ideen til dette nye tiltag.

”Vi uddelte alle de 180.000 påskeæg, vi havde købt hjem og fik mange reaktioner, ja selv fra statsministeren.

Med vores nye aktivitet vil vi give medlemmerne en hyggelig oplevelse, hvor man kan få en lille æske slik med sig hjem. For selv om vi har meget fokus på sundhed, så må man godt få lidt sødt, når der er fødselsdag,” siger marketingchef Martin Dalsgaard, SuperBrugsen.

Samtidig benytter SuperBrugsen sig af fødselsdagsugerne til, at minde om, at det er vigtigt at huske de festdage, der er med til at binde familien og vennerne tæt sammen i en tid, hvor det er godt at styrke fællesskabet.

Fødselsdagen indeholder selvfølgelig også mange mere traditionelle elementer. Ekstra gode tilbud og konkurrencer på superbrugsen.dk/gaver. Fødselsdagen fejres fra den 19. marts, og den gratis slik kan hentes frem til 25. marts.

Yderligere information: Marketingchef Martin Dalsgaard, 5221 3693

Irma er i bevægelse – og kun fantasien bestemmer, hvor vi ender16.8.2017 11:37pressemeddelelse

I fremtiden er det ikke kun lækker vin, god kaffe og andre sprøde kvalitetsvarer, der skal i vognen, når indkøbsturen går omkring Irma. Med en ny innovationspulje vil Irma og Irmas medlemsbestyrelse inspirere alle madinteresserede og nysgerrige kunder til at lægge endnu flere foredrag, inspiration, fællesskab, workshops og kendskab til fødevarer i kurven. Og ideerne… ja, de kommer fra medlemmerne selv.

Gastronomisk ildsjæl går sammen med Coop ind i Catering Danmark7.8.2017 10:42pressemeddelelse

Torben Klitbo, der grundlagde restaurant- og fødevarevirksomheden Cofoco, bliver medejer af Catering Danmark, sammen med Coop og familien Færch. Catering Danmark er en af de hurtigst voksende virksomheder inden for levering af måltider, festmad, måltidskasser og frokostordninger. Tidligere i år indgik Coop en aftale med de hidtidige ejere, Færch & Co. Kapital, om at købe halvdelen af selskabet. Nu tager de to ejerselskaber Torben Klitbo med som partner. ”Torbens erfaringer som gastronomisk iværksætter og inspirator taler for sig selv, og han bliver en stærk garant for hele virksomhedens gastronomiske kvalitet”, siger bestyrelsesformand for Catering Danmark Mogens Aaby. ”Som virksomhedens kreative chef vil Torben sikre udvikling af nye produkter og løsninger til både catering- og detailmarkedet, og vi er enormt glade for at få en kapacitet som ham som partner i realiseringen de meget ambitiøse mål, vi har i selskabet,” siger Jens Visholm, bestyrelsesmedlem i Catering Danmark og konc