SuperBrugsen og Kvickly indleder ny jagt på mange nye kolleger

I løbet af det kommende år forventer Brugskæderne – Kvickly, SuperBrugsen og Dagli´Brugsen – at få brug for mange nye kolleger fx bagere, slagtere, delikatessemedarbejdere og salgsledere.

Det er baggrunden for, at man nu har premiere på en helt ny rekrutteringskampagne.

Under overskriften ”Hos os sælger du både gode varer og gode værdier” tager Coop-kæderne nu hul på et koncept, der går ud på at vise et mere nuanceret billede af, hvad det vil sige at arbejde i SuperBrugsen, Kvickly og Dagli´Brugsen.

”Det fællesskab og kollegaskab, som er en del af vores DNA, rammer tidsånden godt. Med den knaphed på arbejdskraft, der er i øjeblikket, er det et stærkt kort for os at vise, hvilken rolle man udfylder. Fx gør en slagter meget mere end at skære bøffer. Han hjælper også kunderne med at få nem og god mad på bordet i en travl hverdag, og en god leder får både medarbejderne og butikken til at blomstre,” siger HR-chef Kirsten Jespersen, Brugskæderne.

I kampagnen indgår en række film række film, som i de kommende uger bliver vist på Facebook, LinkedIn, Instagram og YouTube samt på skærme i busser og på ungdomsuddannelserne. Medvirkende er Brugskædernes egne medarbejdere.

Yderligere information: HR-chef Kirsten Jespersen, 5221 3113

Ny HR-chef i Irma19.11.2021 13:13:06 CET | Pressemeddelelse

Maria Hamm er tiltrådt som ny HR-chef for Irma pr. 1. november. Hun kommer fra en stilling som Head of People & Culture i ISS Danmark, hvor hun har været siden 2018. Tidligere har Maria arbejdet hos Mærsk og DHL, også internationalt, og boet i Schweiz og Sverige. "Jeg har en stor passion for at skabe relationer og opnå resultater gennem mennesker, og jeg glæder mig meget til samarbejdet med alle kollegerne i såvel Irma som resten af Coop,” siger Maria Hamm. ”Vi har et ambitiøst mål om at øge trivslen som fundament for positive resultater i Irma. Samtidig ønsker vi at styrke fællesskabsfølelsen og udvikle Irma til Danmarks ​mest moderne retail arbejdsplads. Så der er nok at kaste sig over, og heldigvis skal vi bygge videre på et rigtig godt fundament og ikke starte fra scratch,” siger Maria Hamm. Hun har en executive MBA fra Henley Business School i London. Irma består af 68 butikker, der alle ligger i hovedstadsområdet. Kædedirektør Charlotte Nilsson Norby har netop offentliggjort stra

Dagli’Brugsen vinder på jobglæde i detailbranchen17.11.2021 16:25:04 CET | Pressemeddelelse