SuperBrugsen inviterer til Burger Battle i Øksnehallen

Hvem laver Københavns bedste burger? Det battler fem bydele og fem kokke om, når SuperBrugsen inviterer til Burger Battle fredag den 19. august kl. 17:30 til 20 i Øksnehallen til CPH Food District. Timm Vladimir styrer slagets gang.

Fem kokke har hver udviklet en burger, der repræsenterer hver deres bydel baseret på salg i den lokale SuperBrugsen:

• Vesterbro-burgeren er udviklet af Claus Holm
  • Østerbro-burgeren er udviklet af The Protein Kitchen
  • Christianshavn-burgeren er udviklet af Louisa Lorang
  • Nørrebro-burgeren er udviklet af Meyers
  • Bryggen-burgeren er udviklet af Gorm Wisweh

De dyster om vindertitlen, som tildeles af et skarpt dommerpanel bestående af:

• Ole Troelsø (Overdommer) - Gastronomidirektør, Børsen.
  • Mette Stefanie Jensen - Formand for Yelp burgerklubben.
  • Mads Schytte og Anders Damm – Madbloggere, Gastromand
  • Irene Mai Vos – Adm. køkkenchef, Cocks & Cows.
  • Emil Blücher - Forbrugervinder via facebook konkurrence

Program for SuperBrugsen Burger Battle fredag den 19. august:

• Kl. 17.00 – 17.30 Rasmus Nøhr spiller.
  • Kl. 17.30 – 18.30 Friday Night Burger Battle.
  • Kl. 18.30 – 20.00 Salg af burgere – 100 stk. pr. bydel

I CPH Food District har Coop desuden et stort område. Her kan man smage sig gennem masser af lækre smagsprøver. Mød bl.a. Cirkel Kaffes kaffeeksperter, mormødre der laver mormor-mad, Änglamarks snackbar, Smag forskellens saftbar, C måltidsmarked, Søris juicebar og prøv lykken på lykkehjulet hos coop.dk/MAD.

Sanne Nielsen, projektleder i Coop, mobil: 5221 3045
(Der er gratis adgang til CPH Food District med pressekort – ellers kontakt Sanne Nielsen)

Nyt medlem af Coop Danmarks bestyrelse9.11.2018 12:00pressemeddelelse

Sofie Irgens bliver nyt medlem af bestyrelsen for Coop Danmark A/S. Hun er i forvejen medlem af bestyrelsen for Coop Amba. Til daglig er hun udviklingsdirektør for KK Wind Solutions. Før da havde hun en 10 år lang karriere i Velux-koncernen. Sofie Irgens er 37 år, uddannet civilingeniør og bor i Brejning ved Vejle. ”Med Sofies indtræden i bestyrelsen får vi tilført en betydelig kompetence inden for digitalisering, som er et af de absolut højest prioriterede områder i Coop de kommende år,” siger bestyrelsesformand Lasse Bolander. ”Jeg glæder mig til at bidrage til udviklingen af Coop Danmark til gavn for medlemmer og butikker. Stærke butikskoncepter, digitalt lederskab og en høj ansvarlighedsprofil er nogle af de områder, jeg vil have fokus på i bestyrelsen,” siger Sofie Irgens. Der er tale om en udvidelse af bestyrelsen, og alle øvrige medlemmer fortsætter som hidtil.

Fensmark Brugsforening vender tilbage til Coop2.11.2018 10:34pressemeddelelse

Efter et år uden for Coop vender Fensmark Brugsforening nu tilbage. Pr. 1. januar 2019 bliver foreningen igen en del af Coop og stopper dermed samarbejdet med Dagrofa, Spar og MENY. Butikkerne i Fensmark og Glumsø skifter navn tilbage til SuperBrugsen, mens butikken i Vallensved skal afvikles og har sidste åbningsdag senest 31. januar 2019, medmindre den rette kandidat, til at overtage butikken, viser sig inden da. "Vi har lyttet til vores kunder og medlemmer, som savner Coop sortimentet. Fx varerne fra Änglamark og Thise, men også de gode medlemsfordele. Vores brugsforening har eksisteret siden 1875, hvilket kun har kunnet lade sig gøre, fordi vi har lyttet til og været imødekommende over for vores kunder. Det gør vi også nu, og derfor er vi nødt til at reagere," siger direktør Hans Larsen, Fensmark Brugsforening. "Vores medarbejdere har ydet en kæmpe indsats, og Dagrofa har ligeledes gjort alt, hvad de kunne for os, men vi er nødt til at følge den efterspørgsel, der er fra vores kund