SuperBrugsen inviterer til Burger Battle i Øksnehallen

Hvem laver Københavns bedste burger? Det battler fem bydele og fem kokke om, når SuperBrugsen inviterer til Burger Battle fredag den 19. august kl. 17:30 til 20 i Øksnehallen til CPH Food District. Timm Vladimir styrer slagets gang.

Fem kokke har hver udviklet en burger, der repræsenterer hver deres bydel baseret på salg i den lokale SuperBrugsen:

• Vesterbro-burgeren er udviklet af Claus Holm
  • Østerbro-burgeren er udviklet af The Protein Kitchen
  • Christianshavn-burgeren er udviklet af Louisa Lorang
  • Nørrebro-burgeren er udviklet af Meyers
  • Bryggen-burgeren er udviklet af Gorm Wisweh

De dyster om vindertitlen, som tildeles af et skarpt dommerpanel bestående af:

• Ole Troelsø (Overdommer) - Gastronomidirektør, Børsen.
  • Mette Stefanie Jensen - Formand for Yelp burgerklubben.
  • Mads Schytte og Anders Damm – Madbloggere, Gastromand
  • Irene Mai Vos – Adm. køkkenchef, Cocks & Cows.
  • Emil Blücher - Forbrugervinder via facebook konkurrence

Program for SuperBrugsen Burger Battle fredag den 19. august:

• Kl. 17.00 – 17.30 Rasmus Nøhr spiller.
  • Kl. 17.30 – 18.30 Friday Night Burger Battle.
  • Kl. 18.30 – 20.00 Salg af burgere – 100 stk. pr. bydel

I CPH Food District har Coop desuden et stort område. Her kan man smage sig gennem masser af lækre smagsprøver. Mød bl.a. Cirkel Kaffes kaffeeksperter, mormødre der laver mormor-mad, Änglamarks snackbar, Smag forskellens saftbar, C måltidsmarked, Søris juicebar og prøv lykken på lykkehjulet hos coop.dk/MAD.

Sanne Nielsen, projektleder i Coop, mobil: 5221 3045
(Der er gratis adgang til CPH Food District med pressekort – ellers kontakt Sanne Nielsen)

For andet år i træk: Coop Bank nr. 1 i test23.5.2018 08:36pressemeddelelse

Forbrugerrådet Tænk Penge har igen kåret Coop Bank som bedst, når det gælder forbrugslån. Det er CoopLån 20+ som er kåret som ”Bedst i Test” i en sammenligning af forbrugslån på 40.000 kr. I konkurrence med 21 andre pengeinstitutter og finansieringsselskaber vinder CoopLån 20+ blandt andet på grund af: 1. Konkurrencedygtig rente 2. Lave omkostninger 3. Fleksibilitet i tilbagebetaling 4. Ingen etableringsomkostninger Det var stort set de samme egenskaber, der sikrede CoopLån 20+ 1. pladsen sidste år. Coop Bank har dog ikke hvilet på laurbærrene. På tre vigtige punkter er CoopLån 20+ nemlig blevet forbedret. Der er kommet mulighed for længere løbetid og fast rente. Samtidig er kvartalstilskrivning af rente fjernet, så rentesats og ÅOP nu er ét og samme tal – og dermed endnu mere enkelt for forbrugerne at forstå. ”Vi arbejder løbende på at gøre vores produkter mere enkle og sikre os, at vi altid har et af markedets bedste tilbud, så vi er glade for at få blåstemplingen fra Forbrugerrådet