Super søndag: Vågner op som Lotto millionærer

Udover at være den dejligste ferieø, kan Bornholm nu også kalde sig hjemsted for en ny dansk millionær.

Aftenenes store vinder har spillet med fra danskespil.dk, og har haft det helt store held med sig. Bornholmeren havde fanget de syv magiske vindertal, hvilket udløste  aftenens 1. Præmie. Dertil kom en ekstragevinst for fire rigtige tal, og den nybagte millionær kan altså se frem til at få hele 6.041.097 kr. ind på kontoen.

• Det må være en super søndag at vågne op til. Med en præmie på seks millioner kroner kan den heldige Lotto vinder udleve mange af sine drømme og gøre dagligdagen nogetsjovere. Der skal lyde et kæmpestort tillykke herfra, siger Pernille Mehl, direktør i Danske Lotteri Spil.

Bornholm er et heldigt sted at bo for tiden. Det er nemlig anden uge i træk, at en bornholmer vinder i Lotto. Det er dog ikke det eneste sted i landet, hvor man kunne juble over lørdagens trækning. Vanen tro, blev der naturligvis også trukket lod om 2x1 million kroner blandt alle spillede rækker i Millionærgarantien. Spillet, hvor du bliver millionær, selvom du har 0 rigtige.

Begge vindere har købt deres gyldne kuponer hos Danske Spils forhandlere og har flere ting til fælles. Udover, at begge forhandlere har solgt en kupon med en milliongevinst, så har begge forhandlere  ’Århus’ tilfælles. Den ene heldige spiller, der udover millionen, også ramte fire rigtige tal på en række, der udløste en gevinst på 50 kr., spillede nemlig med fra Dagli’Brugsen Århusbakken i Silkeborg. Den anden million blev udløst til en københavner, der havde købt sin kupon i Røde Kiosk i Århusgade på Østerbro.

Danske Spil har endnu ikke talt med vinderne, men ønsker alle et stort tillykke.

Vindertal:

9, 13, 22, 26, 33, 34, 36

Tillægstal:

Vandt 40.000 kr i 40 måneder: Jeg måtte op om natten og tjekke, at det ikke var en drøm25.2.2021 08:26:19 CETPressemeddelelse

En mand i 80’erne fra Aabenraa Kommune fik sig noget af en overraskelse i sidste uge, da han skrabede Quick-loddet Guldbarren. -Jeg havde faktisk helt glemt, at jeg havde købt loddet og kunne mærke det i baglommen, da jeg forleden skulle ud ad døren. Så jeg lagde det fra mig på skrivebordet. Da jeg kom hjem tænkte, jeg, at jeg da hellere måtte få skrabet det, selvom det egentlig var blevet lidt sent, og jeg var træt efter en lang dag, fortæller han til Danske Spil. Manden, der er pensionist, vågnede dog brat op, da han så, at han havde tre ens felter med 40.000 kr., som man får udbetalt over 40 måneder. I alt en gevinst på 1.600.000 skattefri kroner. -Altså jeg fik et chok jo, men troede ikke helt på, hvad jeg så. Jeg er jo lidt oppe i alderen, så det kniber med synet, siger han med et grin. Den heldige vinder gik i seng, men kunne slet ikke finde ro. -Jeg stod op igen kl. 03.00, for lige at gå ind og se, om loddet stadig lå der. Jeg var sikker på, at det var noget, jeg havde drømt, ly