SUNTEC-GROUP

SEB, Nordens førende erhvervsbank, vælger SunTecs pakke med løsninger til en koncernomspændende udrulning for at automatisere næste generation af tilbud til fakturering-programmet

SunTec Business Solutions, verdens førende prisfastsættelses- og faktureringsvirksomhed, meddelte i dag, at virksomheden er blevet valgt af Nordens førende erhvervsbank, SEB, til en koncernomspændende global udrulning og til at automatisere deres næste generation af tilbud-til-fakturering-program. SunTecs pakke med løsninger vil digitalisere bankens salgsproces, fra aftalehåndtering og prisfastsættelse til fakturering.

SEB valgte SunTec som teknologipartner til at hjælpe med at opfylde deres vigtigste strategiske initiativer for at blive førende inden for kundeoplevelser, skabe robusthed og fleksibilitet i banken og øge aktiviteterne for store erhvervs- og finansinstitutioner samt SMV'er.

Olle Durelius, Co-Head Transaction Services hos SEB, fortæller, "Vores ambition er at opgradere vores eksisterende processer, og vi er meget glade for at have indgået et partnerskab med SunTec og starter denne rejse for at forbedre og fremme digitalisering og automatisering. Vi var på udkig efter en løsningsudbyder, der kunne understøtte transformationen af vores aktiviteter. I SunTec fandt vi en ligesindet partner, der kunne hjælpe os med at digitalisere vores salgsproces, sikre hurtigere time-to-market, stoppe indtægtslækager, reducere manuel indgriben og sikre, at vi fakturerer klienterne i overensstemmelse med deres forventninger. Med SunTecs pakke med løsninger og platformen Xelerate vil vi understøtte vores aktiviteter inden for likviditetsstyring samt globale depotydelser og "sub-custody" til en start."

Nanda Kumar, grundlægger og CEO hos SunTec, udtaler, "Vi er meget glade for at have indgået et partnerskab med SEB for at styrke deres position som rådgiver til erhvervsklienter, forbedre driftsmæssig fortræffelighed og sikre digital distribution af deres tilbud. Vores robuste pakke med løsninger udrullet på vores Xelerate-platform vil tilbyde en teknologisk infrastruktur, der er API-venlig, modulopbygget af natur, og som automatiserer deres tilbud til fakturering-livscyklus. Denne aftale er en milepæl for os i Norden og viser, at banker i stigende grad skal gå mod en arkitektur i tre lag og udnytte et intelligent midterlag for at sikre agilitet og kundecentrering."

Om SunTec

SunTec er verdens førende prisfastsættelses- og faktureringsvirksomhed, der skaber værdi for virksomheder via cloudbaserede produkter. Mere end 130 klienter i over 45 lande stoler på, at SunTec kan levere meget personligt tilpassede produkter, tilbud, prisfastsættelse, loyalitetsprogrammer og fakturering for mere end 400 millioner slutkunder. SunTecs produkter er baseret på vores cloud-native og cloud-agnostiske, API first, mikrotjenestebaserede proprietære platform, Xelerate, og leveres på stedet, på privat cloud og som SaaS. SunTec har globale aktiviteter, der omfatter USA, Storbritannien, Tyskland, Forenede Arabiske Emirater, Singapore, Canada, Australien og Indien. Besøg www.suntecgroup.com for at få flere oplysninger, eller send en e-mail til os på marketing@suntecgroup.com .

Link:

ClickThru