Sundhedsekspert lærer sønderjyske ledere om robusthed

Som leder er det nødvendigt at opbygge en mental styrke og robusthed for at kunne navigere i en stresset hverdag, og derfor vil Lederne Sønderjylland på en konference give nye perspektiver og effektive værktøjer til netop det. Konferencen finder sted torsdag den 12. maj klokken 13 på Folkehjem i Aabenraa. På konferencen får man værktøjer og ideer til, hvordan man som leder holder hovedet koldt.

Louise Luxhøi er både mental sundhedsekspert, TV-vært og forfatter.  På konferencen vil hun give gode råd og redskaber til, hvordan man kommer i ”Mental Topform”, samt fortælle mere om vigtigheden af at styrke den mentale robusthed.

Torben Wiese er ledelses- og karriererådgiver og forfatter. Han vil give teknikker til, hvordan man træner sin bevidsthed og øger sin evne til at være 100 procent fokuseret.

Lasse Zäll er coach, forfatter og direktør hos Pathfinder. Han har blandt andet en særlig evne til at vække menneskers engagement, og vil på konferencen give teknikker til at træne sin bevidsthed.

Afdelingsformand for Lederne Sønderjylland Peter Martensen ser især frem til at få adgang til de værktøjer, som oplægsholderne vil dele ud af.

- Det, der sker inde i hovedet på os er ikke så ligetil. Derfor ser jeg særligt frem til oplægget af Louise Luxhøi, der med sin viden om positiv psykologi og hjerneforskning formentlig kan gøre os lidt klogere på at forstå os selv og andre, siger Peter Martensen.

Konferencen på Folkehjem i Aabenraa er rettet mod ledere på alle niveauer, og både medlemmer og ikke-medlemmer af Lederne er velkomne. Tilmelding kan ske på www.lederne.dk/konferencer.

Peter Martensen
Lederne Sønderjylland
Tlf.  5131 4733
E-mail: peter.martensen@lederne.dk