Summer holidays in Europe

How do people from Germany, France, Denmark, Norway, Sweden, Finland, Italy and Spain plan to spend their holiday? Download our holiday infographic and find out.

Our International Omnibus team surveyed 9,327 people from Germany, France, Denmark, Norway, Sweden, Finland, Italy and Spain to uncover the differences in holiday behaviours and what kind of summer vacation people plan to go on.

Holidays in Europe

Data is based on European research carried out in May 2018.

If you need global fast-turnaround research, YouGov’s International Omnibus team can help you on a wide range of topics. In addition to the countries surveyed in this infographic, YouGov’s International Omnibus can reach a representative sample in over 60 countries, as well as being able to target bespoke and B2B audiences worldwide.

Download
YouGov's International Omnibus team surveyed 9,327 people from Germany, France, Denmark, Norway, Sweden, Finland, Italy and Spain to uncover the differences in holiday behaviours and what kind of summer vacation people plan to go on.
Download

YouGov er en internasjonal data- og markedsanalysegruppe. Vårt kjernetilbud er meningsmålinger, som kommer fra vårt sterkt engasjerte deltakerpanel bestående av 5 millioner mennesker fra hele verden. Vi kombinerer denne kontinuerlige datastrømmen med vår egen ekspertise innen dyptgående undersøkelser og inngående kjennskap til bransjen i en systematisk plattform for undersøkelser og markedsføring.

Vår serie med syndikerte, egenutviklede dataprodukter inkluderer YouGov BrandIndex, som måler den aktuelle oppfatningen av merkevarer, og YouGov Profiles, vårt planleggings- og segmenteringsverktøy. Vår markedsledende YouGov Omnibus gir raskt og kostnadseffektivt svar på markedsrelaterte spørsmål fra hele befolkningen eller utvalgte målgrupper. Vi tilbyr også et bredt utvalg av kvantitative og kvalitative tjenester, som skreddersys av våre spesialistteam for å dekke kundenes spesifikke behov.

Med 30 kontorer i 20 land og panelmedlemmer i 38 land er YouGovs internasjonale markedsundersøkelsesnettverk et av de ti største i verden.