Summer holidays in Europe

How do people from Germany, France, Denmark, Norway, Sweden, Finland, Italy and Spain plan to spend their holiday? Download our holiday infographic and find out.

Our International Omnibus team surveyed 9,327 people from Germany, France, Denmark, Norway, Sweden, Finland, Italy and Spain to uncover the differences in holiday behaviours and what kind of summer vacation people plan to go on.

Holidays in Europe

Data is based on European research carried out in May 2018.

If you need global fast-turnaround research, YouGov’s International Omnibus team can help you on a wide range of topics. In addition to the countries surveyed in this infographic, YouGov’s International Omnibus can reach a representative sample in over 60 countries, as well as being able to target bespoke and B2B audiences worldwide.

Download
YouGov's International Omnibus team surveyed 9,327 people from Germany, France, Denmark, Norway, Sweden, Finland, Italy and Spain to uncover the differences in holiday behaviours and what kind of summer vacation people plan to go on.
Download

YouGov är ett internationellt data- och marknadsanalysföretag. Grunden för vår verksamhet är vår kontinuerliga dialog med 6 miljoner människor världen över inom ramen för vår konsumentpanel.

YouGov erbjuder ett stort utbud av tjänster som ger breda och djupa insikter. Bland våra produkter återfinns YouGov BrandIndex, en daglig mätning av allmänhetens bild av olika varumärken, och YouGov Profiles, vårt segmenterings- och profileringsverktyg. Vår marknadsledande YouGov Omnibus är en snabb och kostnadseffektiv tjänst som ger svar på undersökningsfrågor i hela befolkningen eller i utvalda målgrupper. Med 30 kontor i 20 länder och panelmedlemmar i 38 länder är YouGov ett av de tio största undersökningsföretagen i världen.