Qatar Airways

Studerende kan få op til 40% rabat på flyrejser med Qatar Airways

Qatar Airways’ Student Club fejrer 1-års jubilæum og giver eksisterende og nye medlemmer op til 40% rabat på flyrejser frem til den 18. november. Qatar Airways’ Student Club er etableret for at belønne internationale studerende og motivere unge til at rejse ud og opleve verden.

I anledningen af Student Clubs 1-års jubilæum lancerer Qatar Airways Privilege Club et unikt tilbud til studerende. Frem til den 18. november tilbyder flyselskabet alle Student Club-medlemmer en rabat på op til 40% på flyrejser – det er en rabat, der er dobbelt så stor som den normale besparelse.

Efter kampagnens afslutning kan medlemmerne fortsat nyde godt af de eksklusive rabatter.  Ved køb af deres første billet får de studerende 10% rabat, den anden billet giver 15% rabat, og den tredje billet udløser hele 20% rabat. Læs mere om Qatar Airways’ Student Club og tilmelding her: qatarairways.com/StudentClub.

Student Club har været en stor succes siden lanceringen sidste år, da mange unge rejsende er blevet opmærksomme på de nye, eksklusive fordele og tilbud. Qatar Airways er stolte af at kunne støtte studerende over hele verden ved at tilbyde en række fordele specifikt skræddersyet til deres behov”, siger Akbar Al Baker, Qatar Airways’ Group Chief Executive.

Medlemmerne af Student Club har også mulighed for at optjene 5000 Qmiles, hvis de henviser en anden studerende til klubben, og samtidig modtager de en niveauopgradering som en eksamensgave. Derudover kan medlemmer også nyde godt af mulighederne for ekstra baggage, fleksibiliteten til at ændre datoerne for deres fly og gratis Super Wi-Fi ombord. Alle studerende i fuldtids- og deltidsuddannelse, mellem 18 og 30 år, kan tilmelde sig Qatar Airways’ Student Club.

Information om Qatar Airways

Qatar Airways