Stort dansk brand lanserer norsk nettbutikk

Det danske selskapet Frederik Bagger, som selger kvalitetsglass til gode priser, utvider seg nå til Norge med en norsk nettside.
Frederik Bagger

I dag får nordmenn enda en mulighet for å kjøpe vakkert, dansk design. Det danske selskapet Frederik Bagger, som selger kvalitetsglass til gode priser, utvider seg nå til Norge med en norsk nettbutikk

“Ambisjonene våre for det norske markedet er store. Vi har gjennom en rekke år vært tilstede på detaljmarkedet i Norge, og etter en stor interesse og etterspørsel etter produktene våre, ser vi nå store muligheter for å utvide budskapet om Frederik Bagger via digitale kanaler. Derfor gleder vi oss utrolig mye til å åpne opp den nye norske nettbutikken vår, og gi muligheten til en direkte shopping opplevelse,” sier Frederik Bagger, Founder & CEO.

Norge er fokusområde
Frederik Bagger sine produkter er å finne i mange norske detaljbutikker, deriblant Illums bolighus, paleet, traktøren og backeigrensen. Strukturen til norske detaljbutikker er veldig lik den danske strukturen, hvor det er få store kjeder og mange interiør-butikker pr. innbygger.

“Vi er overbevist om at vi kan øke salget vårt markant ved å ha fullt fokus på Norge. Både på forhandlerleddet og forbrukerne. Med den nye nettbutikken og intensiv markedsføring håper vi på å nå bredere ut til de norske forbrukere og forventer en markant vekst i salget på tvers av kanaler når vi lanserer den nye norske hjemmeside”, sier Frederik Bagger og fortsetter:

“Vi vet at nordmenn elsker dansk design generelt, og som andre danske designmerker, elsker vi de norske forbrukere for deres gode smak. Vi vet at nordmenn gjerne vil samle på vakre serier innenfor glass og porselen, og gjerne vil ha minst 12 av hver enkelt del i en serie. Derfor håper vi selvfølgelig at vi kan vinne nordmenns hjerter med produktene våre og skape mange samlere i Norge, samt oppnå en fin markedsandel innenfor krystallglass. Norge vil være et av de aller viktigste fokusområdene våre i de kommende år.”

Få enda flere om historien her

Miljøvennlige krystallglass
Frederik Bagger produserer utelukkende miljøvennlige krystallglass. De bruker glassmassen Crystaline som er uten skadelige tilsetningsstoffer.

Glassene til Frederik Bagger er også laget for å bli brukt, ikke kun tas frem til spesielle høytider og anledninger. Designet til krystallglassene er inspirert av omverdens omgivelser, som man kan se her:

Hvis du vil se dette innholdet fra drive.google.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

“Det kan være i naturen, i storbyer, på reiser eller i vakre butikker, relativt uavhengig av landet. Det kan være en veldig liten ting, som inspirerer til et nytt mønster eller en ny form," forteller Frederik Bagger.

Jacob Bech
Head of Marketing

Frederik Bagger ApS
Grønnegade 36

Om Bonzer

Følg pressemeldinger fra Bonzer

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Bonzer på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Bonzer