Stor kunde i Smart Home segmentet forlænger aftale i yderligere 3 år

Vi er meget glade for at kunne meddele, at en af vores største kunder i Smart Home segmentet har valgt at forlænge aftalen med Seluxit med 3 år.

Seluxit leverer en sikker, skalerbar, europæisk baseret IoT-Platform, der er konkurrencedygtig på pris, support og løbende bliver opdateret.

Forlængelsen af aftalen vurderes at tilføre en omsætning over de næste 3 år på mellem 12 og 14 mio. DKK. Aftalen ændrer ikke ved de tidligere udmeldte forventninger for indeværende regnskabsår, som kommunikeret i forbindelse med publiceringen af Årsrapporten den 23. september i selskabsmeddelelse nummer 23.

For yderligere oplysninger kontakt CEO Daniel Lux.
Du kan også abonnere på vores investornyhedsbrev på https://www.seluxit.com/investors og få vores selskabsmeddelelser direkte i din mail boks. Følg desuden med i nyheder fra Seluxit på

Seluxit blev etableret i 2006 med drømmen om at skabe det intelligente hus. Et hus som ikke alene gør dagligdagen lettere, men som også automatisk reducerer vores energiforbrug. Seluxit har udviklet én altfavnende, teknologisk platform, der hurtigt, enkelt og billigt kan digitalisere virksomheders produkter til gavn for både dem og deres kunder.