Stor interesse for fem statslige campingpladser

Freja ejendomme annoncerede i marts, at man på vegne af staten sætter 18 nye ejendomme til salg. Blandt de 18 ejendomme er der fem campingpladser som man nu oplever en stor interesse for.

Høve Strand Camping

Naturstyrelsen har overdraget fem campingpladser til Freja ejendomme som er beliggende i noget af den smukkeste, danske natur. Folketinget vedtog nemlig sidste år en lov der gør det muligt, at udstykke og sælge statsligt ejede arealer med campingpladser. Fem af dem sættes nu til salg, da de respektive forpagtningsaftaler på netop disse fem alle udløber i år.

For Carsten Rasmussen, direktør i Freja ejendomme, er salg af campingpladser en sjov og anderledes opgave der skiller sig ud fra mængden af de typiske projekter Freja ejendomme normalt arbejder med: “Vi er rigtig glade for at kunne sætte de her fem naturskønne campingpladser til salg, og for at sikre det bedste udgangspunkt for et godt salg, har Freja allieret sig med to ejendomsmæglere med speciale i netop salg af campingpladser”.

Høve Strand Camping er sat til salg gennem Campingmæglerne i Hillerød. Svinkløv Camping, Rødhus Klit Camping, Vejers Strand Camping og Børsmose Strand Camping er sat til salg gennem Ejendomsmæglerfirmaet Hans Korsgaard Aps ved Skive. Begge mæglere oplever lige nu stor interesse for de fem campingpladser, og de første fremvisninger blev allerede afholdt inden påske.

“Der er ingen tvivl om, at alle fem campingpladser kan noget helt særligt. Høve Camping er en af landets ældste campingpladser og har en meget flot placering under gamle fyrretræer og helt tæt på vandet. De fire jyske pladser ligger også i fantastisk natur, tæt på havet og de nyder godt af mange både danske og udenlandske turister hvert år - mange kommer for at udnytte de unikke muligheder for surfing. Og så skal vi ikke glemme, at der er tale om kommuner der har fokus på turisme” afslutter Carsten Rasmussen fra Freja ejendomme.

Fotokreditering af alle vedhæftede billeder: Esoft

Høve Strand Camping
Svinkløv Camping
Børsmose Strand Camping
Rødhus Klit Camping
Vejers Strand Camping

Freja Ejendommes portefølje består af meget forskellige ejendomme. Vi sælger alt fra fyrtårne, fængsler og fredede byhuse til sygehuse, kaserner og større udviklingsarealer. Freja Ejendomme belyser og udvikler ejendomme med fokus på at skabe grundlag for ny anvendelse. Vi lægger vægt på at arbejde visionært og helhedsorienteret, og har fokus på økonomi, kvalitet, arkitektur og bæredygtighed. Det gør vi ud fra en overbevisning om, at det både giver kommercielle og samfundsmæssige gevinster. Via vores store indsigt i ejendomsmarkedet finder vi den rette køber og sørger for en professionel handel med fokus på godt købmandskab. Freja ejendomme A/S er et aktieselskab ejet af den danske stat og har en professionel bestyrelse med baggrund i ejendomsbranchen og finanssektoren.