Stofa-kunder får adgang til SPORT LIVE

Alle Stofas tv-kunder vil i august, september og oktober få gratis adgang til den nye danske tv-kanal SPORT LIVE.

SPORT LIVE arbejder tæt sammen med Danmarks Idrætsforbund og er sat i verden for at give eksponering til al den danske idræt, som fortjener at komme på tv. Siden starten har SPORT LIVE transmitteret fra mere end 30 forskellige idrætsgrene:

- SPORT LIVE er en spændende ny kanal, som vi er glade for at kunne tilbyde vores kunder. Kanalen bakker op om det danske idræts- og foreningsliv, og det vil vi gerne være en del af, siger Jesper Kjelgaard, salgsdirektør i det Norlys-ejede Stofa.

I de tre kommende måneder sender SPORT LIVE blandt andet fra så forskellige sportsgrene som tennis, road racing, kano og kajak, floorball, cykling, amerikansk fodbold, gokart, trav og galop, thaiboksning, floorball, mountainbike, basketball og volleyball.

- Vores målsætning er at få dansk idræt ud til så mange danskere som muligt, og vi er meget glade for, at Stofa vil være med til at opfylde den målsætning. Og så er vi også lidt stolte af, at vi, efter bare to år på markedet, nu kan ses af mere end 500.000 danske husstande, siger direktør i SPORT LIVE, Flemming Kjellerup.

Fra 1. november 2021 fortsætter SPORT LIVE som en del af Stofas store tv-pakke.

For yderligere information:

Jesper Kjelgaard, salgsdirektør i Norlys Digital, tlf. 2528 9020

Flemming Kjellerup, direktør i SPORT LIVE, tlf. 4029 4977

Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Vi leverer energi, ladestandere, internet og tv til 1,7 millioner kundeforhold og har 3.500 medarbejdere i blandt andet Silkeborg, Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København. Norlys er ejet af 800.000 andelshavere.

Vi arbejder for grøn omstilling og digitalisering. Ud over vores kunderettede aktiviteter ejer vi landets største elnet og landets største fibernet. Derudover er vi delejere af Norlys Energy Trading, som handler med energi og Eurowind Energy, der er en førende udvikler af solcelle- og vindmølleparker.