Stofa holder prisen på tv i ro for andet år i træk

Efteråret er sæson for prisstigninger på det danske tv-marked. Det gælder dog ikke, hvis du er kunde hos Stofa. For andet år i træk hæver Stofa ikke priserne på tv. Den store danske internet- og tv-udbyder har nemlig i samarbejde med antenneforeningerne valgt at fortsætte med at holde tv-priserne i ro i hele 2022

Der er gode nyheder for alle Stofas tv-kunder. Den danske tv- og internetudbyder, der er en del af Norlys, har nemlig besluttet at holde tv-priserne i ro for andet år i træk. Det fortæller adm. direktør i Norlys Digital, Sune Nabe Frederiksen:

- Mange tv-selskaber regulerer hvert år priserne på deres indhold, og det betyder som regel, at priserne stiger for de danske tv-kunder. Vi har dog sammen med antenneforeningerne valgt at gå en anden vej for andet år i træk, og låser derfor igen vores priser på tv-pakkerne. Det betyder helt konkret, at vi ikke hæver prisen på vores tv-pakker i hele 2022.

Den store tv-pakke opgraderes med Discovery+ og SPORT LIVE
Det er dog ikke kun på prissiden, at Stofa kan berette om gode nyheder. Også på indholdssiden kan kunderne se frem til at fastholde kvaliteten på indholdet i den Lille og Mellem tv-pakke. Men endnu bedre er det, at den store tv-pakke opgraderes på flere punkter:

- Vi kan glæde vores kunder med, at vi opgraderer vores store tv-pakke med kanalerne Discovery+ og SPORT LIVE, som begge vil være en fast del af pakken. SPORT LIVE har førhen været et tilvalg, som kunne tilkøbes, men nu bliver kanalen en fast del af vores store tv-pakke. Discovery+ bliver også mulig at tilføje i vores VælgSelv-univers for de kunder, der ikke har den store tv-pakke, fortæller Sune Nabe Frederiksen.

Stofa vil være kundernes førstevalg
Beslutningen om at fastholde prisniveauet endnu et år er et udtryk for, at man hos Stofa og Norlys ønsker at styrke sin position og gøre det så attraktivt som muligt at være kunde:

- Vi kigger løbende på kundernes behov, og mener, at vores udbud af tv-pakker, der også inkluderer muligheden for streaming, matcher det behov, vi ser hos vores kunder til en attraktiv pris. Vi tror på, at det netop er skarpt indhold og gode priser, som gør, at kunderne har lyst til at blive hos os. Og det er vigtigt for os at lytte til vores kunder og ejere. Derfor er det også et meget bevidst valg, at vi ikke hæver priserne på vores tv-pakker i hele 2022, slutter Sune Nabe Frederiksen.

Norlys er et resultat af fusionen mellem SE og Eniig. Med 735.000 andelshavere, ca. 1,7 millioner kundeforhold og 2.500 medarbejdere er vi Danmarks største energi- og telekoncern.