Luger

Sprudlende popperler fra Vargas & Lagola spiller i VEGA

Den 17. november kan du opleve den svenske duo Vargas & Lagola, når de i Lille VEGA åbner pop-posen med fængende hooks og dobbeltklæbende melodier.

Bag de to kunstnernavne finder man producerne Vincent Pontare og Salem Al Fakir, der er gået fra at være succesrige soloartister til at være svensk Grammy-vindende producere og sangskrivere for navne som Avicii, Benjamin Ingrosso, Seinabo Sey og Veronica Maggio. Sammen har de skabt det Vargos & Lagola, der dykker ned i genrer som alternative pop, americana, folk og psych.

Med store udsolgte shows i Sverige, koncert på festivalen Way Out West og det anmelderroste album MountAlda i ryggen er duoen et af de hotteste navne på den svenske alternative popscene lige nu. Albummet er indspillet på de instrumenter, der var tilgængelige i studiet, og det har resulteret i rå og organiske sange, der emmer af autenticitet og følsomhed.

Vargas & Lagola spiller med dækkede ansigter og farverige dragter i et forsøg på at give slip på al prestigen. Ikke for at gemme sig, men for at være fri.

Fakta om koncerten:
Vargas & Lagola (SE)
Torsdag den 17. november 2022 kl. 20.00
Lille VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
Billetpris: 155 kr. + gebyr
Billetsalget starter torsdag den 1. september kl. 10.00 via vega.dk, luger.dk og ticketmaster.dk

Information om Luger

Luger
Frederiksberg Allé 3

Luger er et af Skandinaviens førende booking, koncert- og festivalarrangører. Vi arrangerer koncerter med både lokale og internationale artister i hele Europa, samt en række festivaler i Sverige.

Følg pressemeddelelser fra Luger

Flere pressemeddelelser fra Luger

HUGORM annoncerer ekstra koncert i Store VEGA d. 28. december. Koncerten bliver bandets sidste på den næsten udsolgte efterårstour 2022.7.11.2022 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

Den 14. oktober udkom HUGORMs andet studiealbum "TRO, HUG & KÆRLIGHED’’ og i den forbindelse er bandet i gang med deres hidtil største DK-tour. På touren har publikum muligheden for at opleve mange af de nye sange live for første gang. HUGORMs ’TRO, HUG & KÆRLIGHED’ efterårstour 2022 er allerede skudt godt i gang, og de fleste spillesteder har enten meldt ’’udsolgt’’ eller ’’få billetter’’. På denne baggrund annoncerer bandet ekstra koncert i Store VEGA d. 28. december.