Sponsor ikke bare forlænger aftale, men støtter også ny petanquebane

26.6.2017 11:45 | Sparekassen Kronjylland

Sparekassen Kronjylland har forlænget sit sponsorsamarbejde med Randers KFUM Fodbold med et år. Derudover har Sparekassen valgt også at støtte op omkring det kommende aktivitetsområde ved Langvang Idrætscenter med 20.000 kroner.

Sparekassen Kronjylland har forlænget sit sponsorsamarbejde med Randers KFUM Fodbold og samtidig støttet opførelsen af ny petanquebane ved Langvang Idrætscenter. På billedet ses fra venstre Jørgen Nyvang, afdelingsdirektør i Sparekassens Nordre afdeling i Randers sammen med Søren Frank, formand i Randers KFUM Fodbold.

− I Randers KFUM Fodbold er vi meget glade for, at samarbejdet med Sparekassen Kronjylland fortsætter. Sparekassen er en vigtig lokal medspiller, som er med til at udvikle vores klub. Vi kan derfor ikke få hænderne ned over, at Sparekassen både har valgt at forlænge deres sponsorsamarbejde og gennem deres gavefond også vælger at støtte etableringen af idrætscentrets nye aktivitetsområde, fortæller Søren Frank, der er formand i Randers KFUM Fodbold.

I Sparekassen Kronjylland på Mariagervej glæder afdelingsdirektør Jan Nyvang sig over, at Sparekassen på denne måde kan være med til at give noget tilbage til sine kunder og være med til at udvikle nordbyen:

− Randers KFUM Fodbold gør hver dag en stor forskel for områdets børn og unge igennem deres træningstilbud og fritidsaktiviteter. Det er en indsats, vi gerne vil bakke op om, ligesom vi gerne vil tage aktiv del i den udvikling, der lige nu sker omkring Langvang med ny atletikhal, multibane og nyt stort aktivitetsområde. Vores gavefond har valgt at give et bidrag på 20.000 kroner til petanquebanen, som indgår som en del af det nye store aktivitetsområde, da vi forventer, at såvel aktivitetsområdet, legepladsen og petanquebanen bliver et stort aktiv for børnefamilier med tilknytning til Randers KFUM Fodbold og for lokalområdets beboere. Jeg ved, at områdets børnehaver, dagplejer og skolebørn også frit kan benytte det nye område, så bidraget falder fint i tråd med Sparekassens ønske om at støtte tiltag, der kan komme mange til gavn, forklarer Jan Nyvang.

Afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjyllands Nordre afdeling, Jan Nyvang, 87 11 02 21, jn@sparkron.dk.