Spillerne tror på lavtscorende Patriots-sejr i Super Bowl

Hos spilleselskabet NordicBet er hele 63 procent af indskuddene på vinderen af årets Super Bowl lagt på forhåndsfavoritten New England Patriots. 58 procent tror på, at kampens pointtotal lander på under 47,5 point.

Mens langt størstedelen af den amerikanske NFL-fanskare har meldt deres opbakning til undertippede Philadelphia Eagles i årets Super Bowl,så skal Eagles ikke forvente samme opbakning hos de danske gamblere. I hvert fald har kunderne hos spilleselskabet NordicBet i overvældende grad fundet værdi i en New England Patriots-sejr til odds 1,48. Hele 63 procent af indskuddene er lagt på Patriots.

Kigger man på indskuddene på kampens over/under pointtotal, satser over halvdelen af spillerne på, at Super Bowl bliver en pointfattig affære. 58 procent af sparepengene er lagt på, at der bliver lavet under 47,5 point til odds 1,99.

”Spillemønstret kommer egentlig ikke bag på os. I store finaler som Super Bowl, ser vi oftest at der er markant opbakning fra vores kunder til forhåndsfavoritten. I årets Super Bowl hører det selvfølgelig også med til historien, at kampen ligner et enormt mismatch på de to holds quarterback-positioner, hvilket også afspejles i vores chancevurdering”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Bradys kone og Pinks hårfarve
Vanen tro byder Super Bowl også på en række skæve væddemål fra NordicBet. Hos bookmakeren har man blandt andet kunne spille på, hvor mange gange Tom Bradys modelkone Gisele Bündchen dukker op på skærmen. Og det har lokket spillerne til. 90 procent af alle indskud håber på, at den smukke Bündchen vises på TV over 1,5 gange til odds 1,72.

Også hårfarven på Pink, der skal levere nationalsangen, har været genstand for stor bevågenhed hos gamblerne. 72% tror på en blond Pink, 21% grøn, mens 7% satser på en pink eller rød farve.

Med Claus Elming som vært blænder NordicBet som arrangør op for Super Bowl i et storstilet arrangement i Cirkusbygningen, hvor NFL-aktuelle Andreas Knappe og den nyslåede Hall of Famer Morten Andersen skal hyldes.

Hvem vinder Super Bowl?
New England Patriots1,48
Philadelphia Eagles     2,70

Hvor mange point scores der i Super Bowl (inkl. overtid)?
Over 47,5                    1,81
Under 47,5                  1,99

Hvor mange gange vises Gisele Bündchen på TV?
Over 1,5                      1,72
Under 1,5                    2,00

Hvilken farve har Pinks hår, når hun synger nationalsangen?
Hvid/blond                  1,80
Pink/rød                      2,50