Sparekassen Sjælland fortsætter som Holbæk kommunes pengeinstitut

Gennem mere end 20 år har Holbæk kommune været sparekassens største kunde, og sådan vil det forsat være. Et enigt byråd har netop besluttet, at Sparekassen Sjælland fortsætter som kommunens pengeinstitut de næste 4 år med mulighed for at forlænge kontrakten i 2 år.

”Vi er naturligvis glade for, at et enigt byråd peger på os, og at vi kan matche de helt særlige og omfattende krav, som så stor en virksomhed som Holbæk Kommune stiller til sin daglige samarbejdspartner, når det handler om kommunens pengesager”, siger administrerende direktør Lars Petersson, Sparekassen Sjælland-Fyn.

Kommunens kontrakt om de daglige pengeforretninger har været i udbud, fordi den nuværende kontrakt udløb, og udbuddet er gennemført med afsæt i de krav, byrådet har godkendt.

”Jeg er glad for at konstatere, at det tilbud, vores lokale sparekasse har afgivet, opfylder de krav til opgavens løsning, herunder god service, erfaring og lokal tilstedeværelse, som byrådet ønsker opfyldt”, siger borgmester Søren Kjærsgaard, der samtidig udtrykker tilfredshed med, at det er et enigt byråd, der står bag beslutningen om, at Sparekassen Sjælland fortsætter som kommunens pengeinstitut.

- 49 privatfilialer fordelt på Sjælland og Fyn (inklusiv 2 på vej i Helsinge og Greve)