Sparekassen Kronjylland klæder Nøvling IF på

Håndboldherrerne i Nøvling IF har netop fået nyt spillertøj.

2. divisionsherrerne i Nøvling IF har fået nye trøjer. Forrest ses Keld Jakobsen fra Sparekassen Kronjylland og Elsebeth Ulnits, formand i Nøvling IF.

Aalborgs nye pengeinstitut, Sparekassen Kronjylland, har indgået nyt sponsorsamarbejde med Nøvling IF. Et samarbejde, som sikrer seniorherrerne i 2. division trøjer minimum til sommeren 2020:

– I Nøvling IF glæder vi os over det nye samarbejde med Sparekassen Kronjylland. Vi er en klub for både bredde og elite, som har lige dele fokus på det sociale som på resultaterne på banen. Her skal der være plads til alle. Det er fælleskabsværdier, som jeg ved, matcher Sparekassen Kronjyllands. Det er endnu en ny sponsor, vi i høj grad glæder os til at samarbejde med, lyder det fra Elsebeth Ulnits, der er formand i Nøvling IF.

Større synlighed

– I Sparekassen Kronjylland vil vi gerne støtte en lokal klub i god udvikling. Nøvling IF er med sine cirka 460 medlemmer en af områdets største håndboldklubber, og den oplever fortsat tilgang af medlemmer. Den udvikling vil vi gerne være med til at sikre. Derudover ser vi en god mulighed for gennem sponsoratet at skabe endnu mere synlighed omkring Sparekassen Kronjyllands tilstedeværelse i og omkring Aalborg. Vi håber, at mange vil få øjnene op for, at vi ikke bare siger, at vi er lokale, men at vi virkelig er det. Vi har lokale rådgivere i en lokal afdeling, og vi engagerer os i det lokale erhvervs-, kultur- og sportsliv – blandt andet i håndbolden i Nøvling, forklarer Keld Jakobsen, der er områdedirektør i Sparekassen Kronjyllands nye område Nord, der har base i Aalborg. Og så har han faktisk også selv en fortid som aktiv håndboldspiller i Nøvling IF. Keld Jakobsen har spillet i klubben i to sæsoner, indtil han sprang akillessenen i Klaruphallen under en serie 3 kamp tilbage i 2013.

Det er kun en måneds tid siden, Sparekassen Kronjylland også kunne løfte sløret for, at de er ny hovedsponsor i Ørnehøj Golfklub.

Sparekassen Kronjylland køber sig ind i Fintech-selskab5.9.2019 09:10:19 CESTPressemeddelelse

CrediWire var en af de første virksomheder, der flyttede ind i Copenhagen FinTechs kontorfælleskab for tre år siden og har siden været en integreret del af FinTech miljøet i Danmark. Nu bliver Sparekassen Kronjylland og Nordea en del af ejerkredsen. CrediWire fokuserer på at gøre regnskabet hos virksomhederne operationelt og få tallene til at skabe værdi for forretningen. Systemet strukturerer alle virksomhedernes finansielle data i realtid i en kommunikationsplatform, hvor virksomhederne kan dele sine data med banker, revisorer, bestyrelse mv. - Det handler om at gøre bogføringen og regnskabet levende for virksomheden. De skal kunne interagere med deres betroede samarbejdspartnere og modtage løbende sparring i stedet for blot at holde et bogholderi for at indberette moms og betale SKAT, fortæller CEO i CrediWire Nicholas Meilstrup. Med Sparekassen Kronjyllands investering bliver CrediWire fremover også en del af værktøjskassen for både Sparekassens rådgivere og kunder. - Med CrediWire