Sparekassen Kronjylland forlænger hovedsponsorat med Randers HK

Egentlig udløb Sparekassen Kronjyllands aftale med Randers HK i 2019. Men den nye strategi, #randershkforfra, der giver den nye cheftræner, Niels Agesen og resten af teamet omkring Randers HK 4 år til at vende tilbage til toppen af dansk kvindehåndbold var heldigvis noget, som Sparekassen Kronjylland godt kunne se sig selv være en del af. Nu løber aftalen til 2021.

”Vi har været med i Randers HK fra starten, så da klubben kom og bad om en ny længevarende aftale for at give ro til at bygge et rigtigt stærkt hold, var vi naturligvis lydhøre”, siger Klaus Skjødt, administrerende direktør i Sparekassen Kronjylland og tilføjer: ”Vores slogan er ”på vej”, og ligesom vi hjælper vores kunder på vej mod deres drømme, vil vi rigtig gerne hjælpe Randers HK på vej tilbage mod toppen af dansk håndbold. Det håber vi, at denne aftale og ikke mindst de mange gode tiltag, der sker i klubben, kan være med til at sikre”, siger han.

”Der er i såvel Randers HK, som i dansk kvindehåndbold i øvrigt, en lang række store talenter på vej. Jeg tror derfor på, at kvindehåndbolden går en rigtig spændende fremtid i møde. Det glæder vi os meget til at være en aktiv del af både som hovedsponsor for Randers HK og kvindelandsholdet”, slutter han.

I Randers HK er man ligeledes glade for forlængelse af hovedsponsoraftalen, der nu betyder, at man også i de kommende år har en stærk partner i ryggen.

”Vi er i Randers HK glade for, at vi nu kan fortsætte vores strategi om at bygge videre på Randers HK både ude- og indenfor banen. Derfor var det vigtigt for os, at få ro til at bygge op igen, og der er Sparekassen Kronjylland, vores hovedsponsor, vores vigtigste samarbejdspartner. Vi skal udbygge det økonomiske fundament og bygge på den sportslige sektor, jævnfør vores 4-årige plan”, siger Randers HK Direktør, Per Rasmussen.

”Målet er klart, at vi skal finde endnu flere nationale samarbejdspartnere og gerne endnu en hovedsponsor. Dette naturligvis i tæt dialog med Sparekassen Kronjylland. Det kan nemlig være med til at sikre et stabilt fundament fremadrettet”, afslutter Per Rasmussen.

Adm. direktør Klaus Skjødt

Randers HK
Direktør Per Rasmussen
2020 5880