+VonBülow.co

Sorø Magazine 2021/22 er på gaden

Sorø Magazine - i folkemunde kendt som Sorø Turistmagasin – er nu på gaden med en ny 2021/22 udgave. Det seneste år har været en mærkværdig tid, hvor ord som turisme og butiksliv virkede ualmindeligt langt væk. Nu er der lys for enden af tunnelen, og med magazinet kan både turister og herboende soranere igen i år få inspiration til gode oplevelser i Sorø Kommune.

Magasinet har i år særligt fokus på udendørs oplevelser og oplevelser i den natur, som mange os har brugt ekstra meget i den seneste tid. Man kan bl.a. finde sin næste cykel- eller vandrerute, lære mere om vinterbadning eller komme i gang med at fiske i Sorø søerne. Der er også en guide til naturens gastronomiske skattekammer eller byvandring i Sorøs arkitektoniske historie.

Den lokale guide til gode oplevelser og bosætning

Det er nu fjerde år i træk, at +vonbülow.co står for redaktion og udgivelse af Sorø Magazine i samarbejde med Oplevelsesøkonomisk Netværk og de mange lokale annoncører.

’’Vi har igen i år været på opdagelse i vores kommune for at finde de gode historier og oplevelser. Der er noget for enhver smag, uanset om man leder efter kunst, musik og kultur, naturoplevelser, gastronomi eller shopping. Målet er, at magasinet skal give inspiration til, hvad man kan opleve og besøge i Sorø Kommune, når samfundet om lidt åbner op igen efter en lang vinter med corona-nedlukninger’’, fortæller Michael von Bülow, +vonbulow.co.

Magasinet har igen år også fokus på bosætning som del af kommunens indsats for at tiltrække tilflyttere. ’’Magasinet er for mange kendt som ’Sorø Turistmagasin’, men det er i høj grad også for herboende soranere og potentielle tilflyttere. Selv når man har boet i kommunen i mange år, så er der altid noget nyt at opleve’’, afslutter Michael von Bülow.

15.000 eksemplarer er klar fra trykkeriet

Det fysiske magasin vil som vanligt ligge i de fleste butikker, caféer og restauranter i Sorø Kommune. Det er også muligt at få et magasin på Bykontoret eller hos Destination Sjælland. Magasinet er gratis.

Magasinet kan læses i elektronisk udgave her. God læselyst.

Information om +VonBülow.co

+VonBülow.co
For MUFF Advokater, Alfavej 4C, 3250 Gilleleje
3250 Gilleleje

48 30 31 00https://www.muffadvokater.dk

MUFF Advokater har i 40 år leveret landsdækkende rådgivning og skræddersyede løsninger til klienter over hele landet. Fra kontoret i Gilleleje føres sager i både Østre- og Vestre landsret, og der tilbydes sparring til store og små virksomheder, rådgivere og andre advokater i branchen, som aktivt søger MUFF Advokaters kompetencer. I dag er der tre partnere i MUFF Advokater med Karin Muff som seniorpartner og advokaterne Sofus Borch Schaufuss og Rasmus Sjølund, som blev partnere i hhv. 2019 og 2021.

Følg pressemeddelelser fra +VonBülow.co

Flere pressemeddelelser fra +VonBülow.co