Søren Larsen ansat som investeringsrådgiver i Danske Andelskassers Bank A/S

39-årige Søren Larsen er ansat som ny investeringsrådgiver i Danske Andelskassers Banks Banking Services-afdeling, der er placeret i bankens hovedkontor i Hammershøj.

Søren Larsen kommer fra en stilling som formuechef i Djurslands Bank. Inden da har han i en årrække arbejdet i Østjydsk Bank, først som investeringskonsulent og senere som investeringschef. Privat bor Søren i Hornbæk ved Randers sammen med Lisbeth og deres to drenge på 5 og 9 år. Fritiden bruger han sammen med familien eller i selskab med gode venner.

I forbindelse med ansættelsen siger Søren Larsen:

”Jeg glæder mig til at være en del af Danske Andelskassers Banks investeringsafdeling med i alt seks dygtige kollegaer siddende ved bankens investeringsbord, som jeg kan sparre med i det daglige. Jeg skal naturligvis først og fremmest beskæftige mig med aktier og investeringer på samme måde, som jeg har gjort det i mine seneste jobs. Det nye er, at jeg i dette job får gode muligheder for at have endnu større fokus på kunderne og den gode kundeoplevelse, da banken netop er kendetegnet ved at vægte de nære kunderelationer meget højt.”

Louise Petersen ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Sønderborg16.9.2019 09:57:23 CESTPressemeddelelse

Louise Petersen er pr. 1. august ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Sønderborg. Louise Petersen har tidligere arbejdet i Andelskassen, hvor hun var elev fra 2006 til 2008. I de efterfølgende år var hun ansat som privatrådgiver hos henholdsvis Nykredit og Sydbank, indtil hun for nylig vendte tilbage til Andelskassen. Privat bor Louise sammen med Nicolaj, som er lærer på Ulkebøl Skole, og deres tre børn på 2, 5 og 7 år samt en bonusdatter på 14. De bor på et nedlagt landbrug, og en stor del af Louises fritid går med at istandsætte ejendommen, hvor der altid er massevis af projekter at give sig i kast med. Derudover er hun formand for forældrerådet i børnehaven i Guderup samt medlem af gymnastikudvalget i Egen Gymnastikforening, hvor hun også selv går til gymnastik. I forbindelse med ansættelsen siger Louise Petersen: ”Lysten til at komme tilbage til Andelskassen opstod, da jeg fik appetit på nye udfordringer, og samtidig huskede jeg min elevtid i Andelskassen som en rigtig god og l

Lasse Skaarup Søgaard ny finansbachelor i Andelskassen i Koldby12.9.2019 13:29:30 CESTPressemeddelelse

24-årige Lasse Skaarup Søgaard er den 12. august startet som finansbachelor i Andelskassen i Koldby. Lasse bor lige uden for Sønderhå sammen med kæresten Maren, og fritiden bruges især sammen med venner og familie, ligesom han spiller fodbold i den lokale fodboldklub KHIF. I det hele taget er tilknytningen til lokalområdet stor, og Lasse har gået i folkeskole i Koldby, været på efterskole på Skyum idrætsefterskole og har gået på HHX i Thisted. Efter skolen var han værnepligtig i Holstebro og arbejdede efterfølgende med uledsagede flygtningebørn, inden han startede på finansbacheloruddannelsen på UCN i Aalborg. I forbindelse med finansbachelorpraktikken siger Lasse Skaarup Søgaard: ”Jeg har været kunde i Andelskassen, lige så længe jeg kan huske, og har altid været glad for det, så allerede for to år siden, da jeg startede på finansbacheloruddannelsen, var det helt naturligt for mig at kontakte centerdirektør i Andelskassen i Koldby, Jesper Elkær, for at høre, om det var muligt at komme