Weber

Sommeren banker på: Gør farmand grill-klar på Fars Dag

En af verdens bedste undskyldninger for at forkæle din far nærmer sig, men det er ikke kun Fars Dag, der står for døren. Sommeren er lige om hjørnet, og det betyder, at grillen på terrassen har lige så stort behov for kærlighed, som din far har. Det er derfor oplagt at slå to fluer med et smæk og give din far et grill-tilbehør, som vil udstyre ham til en sommer med masser af grillhygge og dejlige stunder med dig.

Digitalt stegetermometer

Det er slut med at lade din fars bøffer være op til tilfældighederne. Med Webers digitale stegetermometer kan din far nemt tjekke, hvordan stegningen på hans bøffer skal være, uden at skære i dem, og du slipper for at trøste ham over, at det ellers så lækre kød er gennemstegt og uspiseligt. Det digitale stegetermometer giver en hurtig og præcis digital temperaturudlæsning, og din far vil elske dig for at redde ham fra en fiasko.

Pris: 199 kroner på www.weber.com

For at se dette indhold fra product-images.weber.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Limited Edition-forklæde

Din far er smuk, som han er, men han vil se endnu smukkere ud i Webers Limited Edition-forklæde, der er skabt af Webers grillmester. Udover at være forskønnende, sikrer forklædet, at dit fars yndlingstrøje ikke bliver ødelagt af madrester og -safter. Forklædet fås i én størrelse og passer til de fleste, har en justerbar halsstrop og kan bindes rundt om livet. De praktiske redskabslommer giver din far nem adgang til grilltang, krydderier, stegetermometer eller telefon.

Pris: 314 kroner på www.weber.com

Premium tangsæt

Din far har helt sikkert et par gamle grilltænger liggende, som har klaret årevis i regn og blæst, men denne Fars Dag er er det på tide at give udstyret den opdatering, som din far fortjener. Dette tangsæt fra Weber indeholder en kompakt, vinklet spatel og en låsbar tang, som er et perfekt supplement til din fars elskede grill og vil give ham en fantastisk følelse af at have helt nyt udstyr i hænderne.

Pris: 349 kroner på www.weber.com

Handskesæt

Dine fars hænder har været ude for lidt af hvert, og selvom han måske ikke selv er så god til at beskytte og pleje dem, kan du godt være det. Beskyt din fars hænder, når han griller, med grillhandsker i kvalitetslæder. Kvalitetslæderet giver ham et fast og solidt greb om grilltilbehør og -redskaber, og de kan hænges på grillens redskabskroge, når han er færdig.

Pris: 279 kroner på www.weber.com

Information om Weber

Weber

Weber er verdens førende grillproducent, og det var virksomhedens grundlægger, George Stephen Sr. der opfandt kulgrillen for over 70 år siden. I dag tilbyder Weber en omfattende og innovativ produktportefølje, der omfatter kul-, gas-, pille- og elektriske grill, samt rygeovne og tilbehør. Dette til millioner af passionerede grillentusiaster i over 78 lande. I 2021 købte Weber smartenhed- og teknologivirksomheden, June Life Inc, som, ved hjælp af Weber ConnectTM og andre teknologiprodukter, skal bringe Weber og folks grillvaner ind i fremtiden.