SMOKE-IT skifter navn og åbner kædens allerførste GEjSER-butik i Skagen

SMOKE-IT har netop annonceret at kæden skifter navn til GEjSER, og at deres nye butik i Skagen bliver den allerførste rigtige GEjSER-butik. Butikken i Skagen bliver den nordligste af kædens nu, i alt, 36 e-cigaretspecialforretninger.

D. 8. april kl. 11.00 slår e-cigaretkæden, GEjSER, som altså indtil for nyligt hed SMOKE-IT, dørene op til deres nye butik, beliggende på Sankt Laurentii Vej 60E, hvor GEjSER’s butiksbestyrer, Rasmus Wrensted, ser frem til og glæder sig over, at kunne byde nye såvel som allerede eksisterende kunder velkomne i butikken.

GEjSER er en familieejet virksomhed, som blev stiftet af Jens Andersen, efter både ham og hans kone, Mimi, begge stoppede med at ryge ved hjælp af e-cigaretter i 2010. Virksomheden startede i bagagerummet på en gammel Peugeot 106, på havnen i Århus tilbage i 2010, hvor det lykkedes Jens, at få de fleste af hans havnearbejder-kollegaer, til at skifte fra røg til damp.
Sidenhen har Jens og hans nu 130 ansatte hjulpet mange, mange flere danskere med at skifte smøgerne ud med e-cigaretter, for på den måde at blive røgfri.

Jens Andersen, CEO i SMOKE-IT/GEjSER
Tlf.: 26270707