SMOKE-IT åbner ny butik i Skagen

D. 8. april kl. 10.00 slår e-cigaretkæden, SMOKE-IT, dørene op til en ny butik beliggende i Skagen. Butikken i Skagen bliver den nordligste af kædens nu, i alt, 36 specialforretninger.

Til butikken søges allerede nu en fuldtids-førsteassistent, som sammen med SMOKE-IT’s nyeste butiksbestyrer, Rasmus Wrensted, vil kunne se frem til og glæde sig over, at kunne byde nye såvel som allerede eksisterende kunder velkomne i butikken, som er beliggende på Sankt Laurentii Vej 60E.

SMOKE-IT er en familieejet virksomhed, der sælger e-cigaretter og tilbehør med rygestop og nikotinafvænning for øje. SMOKE-IT blev til på baggrund af stifteren, Jens Andersens, eget rygestop, og virksomhedens mission er, at hjælpe danskerne med rygestop og efterfølgende helt ud af nikotinafhængighed.

Jens Andersen, CEO SMOKE-IT. Jens@SMOKE-IT.dk